اکنون همه افراد می توانند تصاویر 4K روی دستگاه های اندرویدی و iOS توییت کنند

به گزارش ذهن خاکستری، در اوایل ماه مارس، توییتر به محدودی از کاربران اجازه داد تصاویر 4K را برای توییت های خود در دستگاه های اندروید و iOS آپلود و استفاده کنند. اکنون، توییتر این ویژگی را در دسترس همه کاربران قرار داده است.

اکنون همه افراد می توانند تصاویر 4K روی دستگاه های اندرویدی و iOS توییت کنند

برای افرادی که نگران هستند این ویژگی باعث افزایش مصرف دیتای موبایل شود؛ باید گفت خوش بختانه، گزینه ای وجود دارد که اجازه می دهد شما توییت عکس 4K را محدود یا خاموش کنید.

اگر در settings اپلیکیشن توییتر در اندروید و iOS وارد بخش Data usage شوید؛ دو گزینه High-quality images و High-quality image uploads خواهید یافت. این گزینه ها به شما اجازه می دهند بهترین تنظیم برای دستگاه خود را پیدا کنید.

همین طور، شما این اجازه را دارید برای آپلود تصاویر 4K از بین شبکه های سلولی موبایل و وای فای، فقط روی گزینه وای فای تنظیم شود تا مصرف دیتای موبایل شما بالا نرود.

با توجه به روشن بودن این گزینه ها در گوشی موبایل و تبلت شما، تصاویر 4K به طور محسوسی بهتر نمایش داده می شوند.

تقریبا همان زمان که توییتر آپلود آزمایشی تصاویر 4K را آغاز کرد؛ روی بحث کیفیت و پیش نمایش تصاویر نیز متمرکز شد تا این ویژگی ها به طور همزمان در دسترس کاربران قرار بگیرند. اکنون، وقتی در Tweet composer یک تصویر را آپلود می کنید؛ در پیش نمایش با همان کیفیتی نمایش داده می شود که پس از انتشار توییت خواهید دید.

پخش ویدئوهای یوتیوب در توییت ها نیز به طور آزمایشی آغاز شده است.

در حالی که همه کاربران از بهبود کیفیت نمایش تصاویر در توییت ها شاد و قدردان هستند ولی هنوز چشم به افزودن یک گزینه ویرایش توییت ها دارند. ویژگی که سال ها است کاربران توییتر آن را درخواست کرده و می تواند بزرگ ترین خبر خوش برای آن ها باشد.

شاید هیچ گاه توییتر حاضر نشود گزینه Edit را برای هر توییت فعال کند ولی مشاهده ویژگی Undo Send از ماه گذشته در توییتر این امیدواری را زنده نگه داشته است که در آینده ای نزدیک گزینه Edit هم مشاهده شود.

هنوز نسخه وب برنامه توییتر امکان آپلود تصاویر 4K را فعال نکرده است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 34

به "اکنون همه افراد می توانند تصاویر 4K روی دستگاه های اندرویدی و iOS توییت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکنون همه افراد می توانند تصاویر 4K روی دستگاه های اندرویدی و iOS توییت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید