جدال سرنوشت ساز فینالیست های فوتبال ساحلی در کرمان

به گزارش ذهن خاکستری، تیم های امید مهدی شهربابک و رسالت کرمان در مرحله فینال مسابقات فوتبال ساحلی استان، روز آدینه سی ام مهر ماه به مصاف هم می فرایند.

جدال سرنوشت ساز فینالیست های فوتبال ساحلی در کرمان

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته های فرهنگی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از کرمان، گفت: در دور نیمه نهایی مسابقات فوتبال ساحلی استان کرمان، جام شهید حاج یونس زنگی آبادی دو مسابقه با حضور امیرحسین محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال و منصور بیک وردی مدیر تیم های ملی فوتبال ساحلی برگزار گردید که در انتها آن، تیم رسالت توانست با غلبه بر شهرداری بم به فینال صعود کند.

او اضافه کرد: بازی این دو تیم در وقت های قانونی و اضافه به تساوی دو بر دو رسید و در ضربات پنالتی تیم رسالت توانست پیروز گردد و یک پای فینال لقب بگیرد.

امیرخسروی توضیح داد: در بازی دیگر دو تیم تکنیک کرمان و امید مهدی شهربابک به مصاف هم رفتند که امید مهدی شهربابک توانست در لحظات انتهای بازی گل پیروزی را به ثمر برساند و با نتیجه سه بر 2 بازی را به سود خود انتها ببرد تا پای دیگر فینال این مسابقات گردد.

او بیان داشت: بدین ترتیب، پس از صعود دو تیم رسالت کرمان و امید مهدی شهربابک به مرحله نهایی رقابت ها، فینال مسابقات فوتبال ساحلی استان کرمان، فصل 1400-1401 یادواره شهید حاج یونس زنگی آبادی به مناسبت هفته تربیت بدنی روز آدینه سی ام مهر ماه در محل پارک قلعه دختر برگزار خواهد شد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 246

به "جدال سرنوشت ساز فینالیست های فوتبال ساحلی در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال سرنوشت ساز فینالیست های فوتبال ساحلی در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید