رابرتسون: صلاح اکنون برترین بازیکن دنیا است

به گزارش ذهن خاکستری، اندی رابرستون ضمن تمجید از محمد صلاح او را برترین بازیکن دنیا دانست.

رابرتسون: صلاح اکنون برترین بازیکن دنیا است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تلگراف، محمد صلاح در این فصل در 12 بازی برای لیورپول، 15 گل به ثمر رسانده است، از جمله 10 گل در 9 بازی لیگ برتر که در آخرین بازی در اولدترافورد هت تریک کرد.

اندرو رابرتسون، مدافع لیورپول می گوید که محمد صلاح در حال حاضر برترین بازیکن دنیا است اما هم تیمی اش راضی نخواهد شد مگر اینکه بتواند فرم خود را تا خاتمه فصل حفظ کند.

رابرتسون به اسکای اسپورت نیوز گفت: من فکر می کنم نحوه بازی او در ابتدای این فصل باورنکردنی بوده است. شما فقط می توانید او را در حال راه رفتن در زمین ببینید و او احساس می نماید هر فرصتی که به دست می آورد را می تواند گل کند. چیزی که در خصوص مو کمتر ارزیابی می گردد اندازه کار او است؛ روشی که او به ترنت (الکساندر-آرنولد) یاری می نماید، روشی که او به دفاع از پشت سرش یاری می نماید و همه چیزهایی شبیه به این. وقتی موقعیت ها را خلق می نماید و گل می زند، وقتی از نظر ذهنی بسیار قوی است.

رابرتسون ادامه داد: او بازیکنی باورنکردنی است و من فکر می کنم در حال حاضر او برترین دنیا است و می خواهد به این روش ادامه دهد. او این روش را برای 9 یا 10 بازی نمی خواهد، کاری که تا به امروز انجام داده است، بی نظیر بوده است. امیدوارم بتواند این کار را انجام دهد و کل فصل اینطور باشد زیرا این برترین شانس را برای گلزنی و کسب جام به ما می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 266

به "رابرتسون: صلاح اکنون برترین بازیکن دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابرتسون: صلاح اکنون برترین بازیکن دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید