رقابتهای تکواندو تیمی المپیک قرعه کشی می گردد

به گزارش ذهن خاکستری، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بر اساس پیشنهاد فدراسیون جهانی تکواندو و تأیید کمیته بین المللی المپیک (IOC) برای نخستین بار رقابت های تیمی مشترک تکواندو به صورت آزمایشی در بازی های المپیک توکیو برگزار می گردد؛ تیم ایران و چین پیروز شدند به وسیله رقابت های جام جهانی و هنرهای رزمی سهمیه حضور در این رویداد را بدست آورند و با اعلام فدراسیون جهانی تیم های ساحل عاج، روسیه و ژاپن هم حضور دارند.

رقابتهای تکواندو تیمی المپیک قرعه کشی می گردد

جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی مسابقات تیمی المپیک توکیو فردا (پنجشنبه - 17 تیرماه) (7 جولای) ساعت 19 تا 20 به وقت کره جنوبی (14:30 تا 15:30 به وقت تهران) برگزار می گردد. این رقابت های طی روزهای 2 تا 5 مردادماه در سالن ماکوهاری مسه برگزار می گردد که هر روز یک مسابقه تیمی قبل از رقابت های کسب مدال برنز بخش انفرادی انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام فدراسیون تکواندو تیم ملی تکواندو ایران با ترکیب امیرمحمد بخشی، عرفان ناظمی، کیمیا همتی و ملیکا میرحسینی در این رویداد حضور پیدا می نماید. راهنمایی این نفرات برعهده سیدنعمت خلیفه به اسم سرمربی است.

طبق مسابقات قبلی که به این شیوه برگزار شده است؛ هر تیم می بایست حداقل 4 و حداکثر 5 تکواندوکار در ترکیب خود داشته باشد که یک ورزشکار به اسم نفر ذخیره اعلام می گردد و 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر و 2 تکواندوکار زن هم با هم مبارزه می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 108

به "رقابتهای تکواندو تیمی المپیک قرعه کشی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابتهای تکواندو تیمی المپیک قرعه کشی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید