زاکانی: وجود 24 هزار معتاد متجاهر زیبنده تهران نیست ، مجلس و دولت در حل مسائل مرکز دغدغه دارند

به گزارش ذهن خاکستری، شهردار تهران با بیان اینکه مسائل و مسائل مرکز پیچیده و فرق دارد اعلام کرد: دولت و مجلس در جهت حل این مسائل قرار و برای حل آن ها دغدغه دارند.

زاکانی: وجود 24 هزار معتاد متجاهر زیبنده تهران نیست ، مجلس و دولت در حل مسائل مرکز دغدغه دارند

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا زاکانی شهردار تهران در ادامه قرار خدمت پنجشنبه های خود با مردم شهر تهران امروز بیست و هفتم آبان ماه سال جاری به منطقه 3 مرکز رفت.

زاکانی از پروژه های عمرانی منطقه 3 بازدید کرد و با نخبگان این منطقه به گفتگو نشست.

شهردار تهران پس از ادای احترام به مقام شهدا در مقبره الشهدای منطقه 3 در امامزاده اسماعیل ع زرگنده هم حاضر شد و این امامزاده را زیارت کرد.

زاکانی با حضور در جمع نخبگان منطقه 3 اظهار کرد: در تلاش هستیم که با در نظر گرفتن ظرفیتهای فعلی منطقه و با بهره مندی از حضور نخبگان شرایط بهتری را برای زندگی مردم در منطقه فراهم کنیم.

وی اعلام نمود: برخورداری مردم شمال و جنوب مرکز از امکانات و خدمات یکسان نیست و متاسفانه برخی از محلات منطقه 3 از کمترین امکانات هم محروم هستند و مسائل متعددی دارند.

وی اضافه کرد: وجود 24 هزار معتاد متجاهر و همچنین فعالیت تعدادی بچه ها کار که ناشی از فقر اقتصادی است زیبنده مرکز نیست.

شهردار تهران ادامه داد: دو ماه و نیم از فعالیتم در شهرداری تهران می گذرد و در همان روز اول متعهد شدیم به روح و جسم شهر توجه داشته باشیم.

شهردار تهران شرح داد: ما در شهرداری مقدمات ارائه خدمات بهتر به شهروندان تهرانی را فراهم کرده ایم اما نمیتواند به تنهایی همه مسائل را حل نماید و با این وجود از همه توان و ظفیتی که در اختیار دارد در راستای رفع مسائل و ارائه خدمات بهتر استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: ما اساس کار خود را پذیرش مسئولیتهای بزرگ قرار داده ایم و در راستا تحقق آن همه ظرفیتهایی که در اختیار داریم را به کار می گیریم.

زاکانی همچنین گفت: در طول زمان حضور ما در شهرداری تهران که حدود 2 ماه و نیم از آن سپری می شود، با همراهی شورای شهر تلاش میکنیم تا خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه کنیم.

وی تاکید کرد: در راستای ارائه خدمات به مردم از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری استفاده خواهیم کرد و توجه به روح و کالبد شهر را هم فراموش نخواهیم کرد.

شهردار تهران یادآور شد: شهرداری تهران تا به امروز وظایف خود در حوزه اجتماعی را نپذیرفته بود و در حال حاضر بیش از 21 هزار معتاد متجاهر در مرکز داریم و متاسفانه در کنار آن با معضل بچه ها کار و خیابان هم روبرو هستیم.

وی به تکدی گری ناشی از فقر در مرکز اشاره کرد و گفت: بدون تردید شهرداری تهران در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی این شهر اجرایی خواهد کرد.

زاکانی تاکید کرد: در طول سالهای گذشته برخی از مسئولان به وظایف خود در حوزه اجتماعی آگاه نبوده اند و دستگاه هایی مثل بهزیستی هم در حوزه آسیب های اجتماعی دارای مسئولیت هستند اما این موضوع از شهرداری سلب مسئولیت نخواهد کرد.

وی همچنین گفت: از ظرفیت نخبگان منطقه 3 برای حل مسائل منطقه و رفع معضلات آن بهره مند خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 286

به "زاکانی: وجود 24 هزار معتاد متجاهر زیبنده تهران نیست ، مجلس و دولت در حل مسائل مرکز دغدغه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاکانی: وجود 24 هزار معتاد متجاهر زیبنده تهران نیست ، مجلس و دولت در حل مسائل مرکز دغدغه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید