زیرخاکی از امشب باز می شود

به گزارش ذهن خاکستری، پس از 3 شب، پخش سریال زیرخاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا ادامه پیدا می نماید.

زیرخاکی از امشب باز می شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سریال، مخاطبان تا به امروز پنج قسمت از زیرخاکی را تماشا نموده و چهارشنبه شب هفته گذشته نیز خلاصه این قسمت ها روی آنتن رفته است. از امشب یکشنبه 16 خرداد پخش زیرخاکی به روال سابق ادامه پیدا می نماید و هر شب ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

فصل دوم این سریال با حضور ناخواسته فریبرز در میدان جنگ شروع شد و از بین چهره های تازه ای که حضورشان در سریال اعلام شده بود، مخاطبان تا به امروز با کاراکتر هایی که هومن برق نورد، نسرین نصرتی، گیتی قاسمی و فروغ قجابگلی بازی می نمایند آشنا شده اند، اما هنوز از شخصیتی که ستاره پسیانی ایفا می نماید، رونمایی نشده است.

بازیگران فصل دوم زیرخاکی فراوری مرکز سیمافیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل آقا، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق نورد و هنرمندی نسرین نصرتی.

این سریال در ساعت های 1:55، 10:20، 15:20 روز بعد از شبکه یک بازپخش می گردد. شبکه تماشا نیز آن را هر شب ساعت 24 پخش و در ساعت 6 و 12 تکرار می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 87

به "زیرخاکی از امشب باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرخاکی از امشب باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید