تور ارزان ایتالیا: ساری: ناراحتم اما تیمم هنوز زمان لازم دارد، حرکت بازیکن میلان عصبانی ام کرد

به گزارش ذهن خاکستری، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو از شکست خارج از خانه شاگردانش برابر میلان در هفته سوم سری A ابراز تأسف کرد.

تور ارزان ایتالیا: ساری: ناراحتم اما تیمم هنوز زمان لازم دارد، حرکت بازیکن میلان عصبانی ام کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال لاتزیو پس از باخت 2 بر صفر مردانش در بازی خارج از خانه شب گذشته (یکشنبه) مقابل میلان در سومین هفته سری A درباره این بازی و حاشیه مهم آن که منجر به اخراجش در انتها بازی شد اشاره نمود.

ساری در انتها مسابقه به علت درگیری لفظی که با الکسیس ساله مکرز بازیکن میلان داشت از داور کارت قرمز گرفت. او درباره این حادثه گفت: چیز خاصی نبود. یک پسر جوان حرکتی را انجام داد که افراد مسن تر انجامش نمی دهند اما همانجا تمام شد چون که ایبرا (زلاتان ابراهیموویچ) آمد و عذرخواهی کرد. ساله مکرز؟ بله او بود اما این چیزها در زمین بازی رخ می دهد. چیز خاصی نبود.

سرمربی سابق یوونتوس درباره مسائل تیمش گفت: مشکل زمانی به وجود می آید که هافبک های بازیساز ما زیادی توپ را نگه می دارند. تغییر سبک بازی باید منجر به تغییر طرز تفکر شما هم بشود. نیم ثانیه تأخیر در انجام یک حرکت ممکن است آن را غیرممکن کند. تیم ما باید جرأت داشته باشد و دفاع کردن را از نیمه زمین حریف آغاز کند. این کار زمان می برد و صبوری ضروری است اما این به شرط آن است که از همین حالا آغاز به اجرای فوتبالی کنیم که من می خواهم.

ساری اضافه نمود: بازی که ما امشب ارائه کردیم کاملاً عکس چیزی بود که من در تمام طول هفته از بازیکنانم خواسته بودم. ما در نیمه زمین خودمان منتظر می ماندیم تا حریف بیاید و همین موضوع مرا ناراحت می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 183

به "تور ارزان ایتالیا: ساری: ناراحتم اما تیمم هنوز زمان لازم دارد، حرکت بازیکن میلان عصبانی ام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: ساری: ناراحتم اما تیمم هنوز زمان لازم دارد، حرکت بازیکن میلان عصبانی ام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید