سامسونگ هم مانند اپل افشاگران مشهور را هدف قرار داده است

به گزارش ذهن خاکستری، اپل در زمینه مقابله با افشاگران مشهور تنها نیست. یکی از افشاگران فعال در حوزه تکنولوژی اعلام نموده که سامسونگ با استناد به نقض قوانین حق نشر می خواهد جلوی انتشار تصاویر و ویدیوهای فاش شده را بگیرد. این افشاگر اعلام نموده سامسونگ فعلا منشا اخبار فاش شده را هدف قرار داده و تا اطلاع ثانوی رسانه هایی که بر اساس این اطلاعات گزارش های مختلفی منتشر می نمایند، می توانند به همین فرایند ادامه دهند.

سامسونگ هم مانند اپل افشاگران مشهور را هدف قرار داده است

یکی دیگر از افشاگران مشهور به نام Evan Blass هم اعلام نموده که احتمالا پست های مربوط به اخبار فاش شده از محصولات سامسونگ را حذف خواهد نمود. گفته می گردد در کنار سامسونگ و اپل، شیائومی هم در این زمینه دست به کار شده است.

چنین حرکاتی اصلا تعجب آور نیستند زیرا بالاخره این اطلاعات درز شده، قوانین مربوط به محرمانه بودن اطلاعات محصولات شرکت های موردنظر را زیر پا می گذارند. اگرچه بعضی کاربران بر این باور هستند که خود شرکت ها بعضی از این اطلاعات را افشا می نمایند، اما از طرف دیگر باید بگوییم که افشای اطلاعات منجر به کاهش جذابیت مراسم رونمایی از گجت ها می گردد و شاید فروش را کاهش دهند.

به اسم مثال با توجه به اینکه تقریبا تمام جزئیات مربوط به گوشی های تاشوی نو سامسونگ فاش شده، بخش قابل توجهی از کاربران هوادار گوشی های این شرکت دیگر انگیزه چندانی برای تماشای مراسم معرفی این گوشی ها ندارند. اینکه آیا برخورد سامسونگ با افشاگران در عمل تأثیر زیادی دارد یا نه، خود موضوع دیگری است.

این گونه خبرها خیلی سریع در فضای اینترنت پخش می شوند و حتی اگر جلوی افشاگران مشهور گرفته گردد، این افراد به وسیله دیگر اکانت ها می توانند اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار دهند. در هر صورت باید ببینیم شرکت های سامسونگ، اپل و شیائومی می توانند تا حد زیادی جلوی افشای اطلاعات محصولات خود را بگیرند یا نه.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 116

به "سامسونگ هم مانند اپل افشاگران مشهور را هدف قرار داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ هم مانند اپل افشاگران مشهور را هدف قرار داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید