لیونل مسی در آستانه شکستن رکورد تخم مرغ!

به گزارش ذهن خاکستری، بالاخره طلسم قهرمانی در جام جهانی برای لیونل مسی شکست و او این عنوان بزرگ را نیز به کارنامه درخشان خود افزود. او بعد از فتح جام جهانی تصویری با جام در صفحه خود منتشر کرد که تا به حال بیش از 54 میلیون بار لایک گرفته و رتبه اول را در بین فوتبالی ها به خود اختصاص داده است. این پست نو لیونل مسی از پست رونالدو در ماه گذشته پیشی گرفت و این خبر تلخ دیگری برای گلزن پرتغالی بود.

لیونل مسی در آستانه شکستن رکورد تخم مرغ!

ماه گذشته و قبل از آغاز جام جهانی، رونالدو تبلیغی برای لویی ویتون منتشر کرد که در آن ستاره پرتغالی و مسی در حال اجرا بازی شطرنج بودند و آن پست 41.9 میلیون لایک جمع نموده بود. اما پست آخر لیونل مسی تا به حال نزدیک به 55 میلیون لایگ گرفته و در آستانه شکستن رکورد از این حیث در بین تمامی کاربران اینستاگرام قرار گرفته است.

اما رکورد جهانی متعلق به کریس گادفری است که در ژانویه 2019 عکسی از یک تخم مرغ آپلود کرد و در کمال تعجب بالاترین لایک تاریخ را با 56.1 میلیون بار مورد پسند قرار گرفته شدن، به خود اختصاص داد. این پست ابتدا به شوخی و با هدف پیشی گرفتن از بیشترین پست مورد توجه اینستاگرام، یعنی تصویری از دختر کایلی جنر که 18.6 میلیون لایک داشت، منتشر شد و در نهایت به این رکورد تاریخی دست یافت.

البته لیونل مسی در تعداد رونالدو همچنان با تعداد دنبال نماینده هنوز فاصله قابل توجهی با کریستیانو رونالدو با 519 میلیون نفر در اینستاگرام دارد. ماه گذشته ستاره پرتغالی به اولین فردی تبدیل شد که در شبکه های اجتماعی به 500 میلیون دنبال نماینده رسید و حالا مسی بیش از 100 میلیون نفر با او فاصله دارد. در کنار رونالدو و مسی، کایلی جنر، سلنا گومز، دواین جانسون، آریانا گرانده، کیم کارداشیان، بیانسه، کلوئی کارداشیان و جاستین بیبر 10 نفر برتر اینستاگرام را تکمیل می نمایند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 3 دی 1401 بروزرسانی: 3 دی 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 567

به "لیونل مسی در آستانه شکستن رکورد تخم مرغ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی در آستانه شکستن رکورد تخم مرغ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید