لیگ برتر انگلیس، تساوی برنتفورد و استون ویلا در حضور 66 دقیقه ای قدوس، پیروزی اورتون و لسترسیتی در خانه رقبا

به گزارش ذهن خاکستری، دیدارهای هفته سوم لیگ برتر انگلیس با تساوی یاران قدوس در خانه استون ویلا و پیروزی روباه ها و آبی پوشان مرسی ساید پیگیری شد.

لیگ برتر انگلیس، تساوی برنتفورد و استون ویلا در حضور 66 دقیقه ای قدوس، پیروزی اورتون و لسترسیتی در خانه رقبا

جهت دریافت خدمات طراحی باغ و ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های روز نخست از هفته سوم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) 5 بازی انجام شد که در یکی از آنها تیم فوتبال برنتفورد در حالی که سامان قدوس را در ترکیب اصلی داشت، میهمان استون ویلا بود و این بازی با تساوی یک - یک پایان یافت.

در این بازی که قدوس تا دقیقه 66 در میدان حضور داشت، ایوان تونی در دقیقه 7 برنتفورد را پیش انداخت اما 6 دقیقه بعد اِمی بوئندیا گل تساوی را برای استون ویلا به ثمر رساند.

در استادیوم آمکس، تیم برایتون که میزبان اورتون بود با نتیجه 2 بر صفر مغلوب اورتون شد و اولین باخت خود را پس از دو برد متوالی تجربه کرد. دمارای گری در دقیقه 41 و دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی گل های اورتون را زدند.

تیم فوتبال لسترسیتی هم که میهمان نوریچ بود با نتیجه 2 بر یک از سد میزبانش گذشت. جیمی وارد در دقیقه 8 لستر را پیش انداخت. تیمو پوکی در دقیقه 44 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای نوریچ زد و در نهایت مارک آلبرایتون در دقیقه 76 گل فزونی روباه ها را به ثمر رساند.

در مصاف خانگی وستهام با کریستال پالاس هم دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند. پابلو فورنالز در دقیقه 39 و مایکل آنتونیو در دقیقه 68 برای وستهام گلزنی کردند و کانر گالاگر در دقایق 58 و 70 گل های کریستال پالاس را به ثمر رساندند. همین نتیجه در مصاف خانگی نیوکاسل با ساوتهمپتون رقم خورد. کالوم ویلسون در دقیقه 55 و آلن سنت ماکسیمین در دقیقه 90 برای نیوکاسل و محمد الیونسی در دقیقه 74 و جیمز وارد در دقیقه 6+90 از روی نقطه پنالتی برای ساوتهمپتون گلزنی کردند.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس، از ساعت 21 لیورپول میزبان چلسی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 165

به "لیگ برتر انگلیس، تساوی برنتفورد و استون ویلا در حضور 66 دقیقه ای قدوس، پیروزی اورتون و لسترسیتی در خانه رقبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، تساوی برنتفورد و استون ویلا در حضور 66 دقیقه ای قدوس، پیروزی اورتون و لسترسیتی در خانه رقبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید