مجیدی: تنها ایرانی هستم که دستم به جام لیگ قهرمانان آسیا خورده است، وریا هم جام را بالای سر می برد

به گزارش ذهن خاکستری، سرمربی استقلال گفت: تنها ایرانی هستم که دستم به جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خورده و به طرفداران قول می دهم این اتفاق درباره غفوری هم رخ دهد.

مجیدی: تنها ایرانی هستم که دستم به جام لیگ قهرمانان آسیا خورده است، وریا هم جام را بالای سر می برد

به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی پس از تیم فوتبال استقلال مقابل الشرطه عراق و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی بسیار سختی بود و پیش بینی آن را می کردیم. امروز گرمتر از روزهای دیگر بود. بزرگترین مسئله ای که در این تورنمنت داشتیم خستگی بازیکنان بود و راه حلی برای آن پیدا نکردم.

سرمربی استقلال ادامه داد: بازیکنان خسته بودند اما با همه وجودشان بازی کردند و به آنها افتخار می کنم. آنها کوشش خود را کردند. بزرگترین نقطه قوت ما در این تورنمنت کوشش بازیکنان بود. بار دیگر می گویم به تک تک آنها افتخار می کنم.

مجیدی در مورد ارزیابی اش از کیفیت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: بازی های گروه های دیگر را نیز نگاه کردیم. گروه ما سخت ترین گروه مسابقات بود. الشرطه در گروه دیگری قرار می گرفت شانس صعود داشت. همه تیم های گروه ما بسیار خوب بودند.

سرمربی استقلال یادآور شد: تیم ها از بازی سوم به دلیل فشردگی تحلیل رفتند. به طرفداران استقلال قول می دهم که استقلال در مراحل بعدی با کیفیت بهتر بازی کند.

وی در مورد اینکه نتیجه یک بر صفر فشار زیادی به استقلال وارد کرد، گفت: صددرصد همینطور است. اگر پنالتی دوم تبدیل به گل می شد راحت تر بازی می کردیم. الشرطه تیمی خوب و از همه تیم ها به لحاظ دوندگی بهتر بود. بازی را به بهترین نحو کنترل کردیم.

مجیدی در مورد تجربه قهرمانی در آسیا با العین امارات گفت: فکر کنم تنها ایرانی هستم که دستم به جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خورده است. به همه طرفداران قول می دهم و کوشش می کنم نفری که کنارم در نشست خبری نشسته و کاپیتان تیم است (اشاره به وریا غفوری) جام قهرمانی آسیا را بالا ببرد. می دانیم کار سختی است. باید بیشتر کار کنیم و زحمت بکشیم تا کیفیت بهتری نشان دهیم.

سرمربی استقلال در واکنش به اظهارات خبرنگاری مبنی بر اینکه معین است که روحیه جنگندگی او به استقلال ترزیق شده است، عنوان نمود: از شما تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 2

به "مجیدی: تنها ایرانی هستم که دستم به جام لیگ قهرمانان آسیا خورده است، وریا هم جام را بالای سر می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: تنها ایرانی هستم که دستم به جام لیگ قهرمانان آسیا خورده است، وریا هم جام را بالای سر می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید