دیدار از محله چینی ها در ونکوور با تور کانادا

به گزارش ذهن خاکستری، محله تاریخی و پر جنب و جوش چینی ها در ونکوور در سال 1800 شکل گرفت و یکی از عظیم ترین محله چینی ها در نیمکره غربی به تعداد می رود. این محله در نزدیکی داون تاون واقع شده است و به راحتی با قدم زدن قابل دسترسی است. این محله مکانی مناسب برای خوردن غذاهای آسیایی، خرید اجناس خرده ریز و عتیقه جات و لباس است. برای آشنایی با فرهنگ و تاریخ چین، حتما سری به باغ چینی Dr. Sun Yat Sen و مرکز فرهنگ چینی ونکوور بزنید.

دیدار از محله چینی ها در ونکوور با تور کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آدرس:

,578 Carrall St

,Vancouver, BC V6B 5K2

Canada

محله چینی ها در ونکوور، کانادا، در منطقه داونتاون ونکوور قرار دارد و یکی از بزرگترین محله های چینی در امریکای شمالی است. این محله شامل بلوک هایی از فروشگاه های آسیایی، رستوران ها، بازارچه ها و مراکز خرید چینی است. همچنین، معابر این منطقه با تزئینات چینی و آرامش بخش، سبب شده است که گردشگران زیادی به این منطقه سر بزنند.

تاریخچه محله چینی ها در ونکوور

محله چینی ها در ونکوور، که به عنوان یکی از بزرگترین محله های چینی خارج از چین شناخته می شود، در شمال شرق ونکوور قرار دارد. این محله از سال 1880 به عنوان مرکز فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه چینیان در ونکوور شناخته شده است.

در طول قرن نوزدهم، ونکوور به عنوان یکی از مهمترین مقصدهای مهاجرتی چینیان در کانادا مطرح بود. با این حال، در طی دوره های مختلف، چینیان با تبعیض و تحقیر مواجه شدند و تحت فشارهای مختلف قرار گرفتند. در سال 1923، کانادا قانونی را به نام "قانون تعریف چینی" (Chinese Exclusion Act) اجرا کرد که مهاجرت چینیان به کانادا را محدود کرد.

در دهه های بعدی، شرایط بهتر شد و اجازه مهاجرت به کانادا به چینیان داده شد. با این وجود، تبعیض نژادی برای برخی از چینیان همچنان موجود بود.

در سال 1970، ونکوور یکی از مقصدهای بزرگ مهاجرتی برای چینیان شد. در این دوره، تعداد زیادی از مهاجران چینی به کانادا و به ویژه ونکوور آمدند. این مهاجران از سراسر جهان، از جمله هنگ کنگ، تایوان و سنگاپور به ونکوور آمده بودند.

با ظهور محله چینی ها در ونکوور، فرهنگ و تاریخ غنی چینی در این شهر به نمایش گذاشته شد. همچنین، محله چینی ها در ونکوور به یکی از مقاصد گردشگری مهم در شهر مبدل شد.

 تأثیر محله چینی ها در ونکوور بر صنعت گردشگری

محله چینی ها در ونکوور به عنوان یکی از مقاصد گردشگری معروف این شهر شناخته می‌شود. این محله با فرهنگ و سنت‌های خود، بازارهای محلی، رستوران‌های سنتی، فروشگاه‌های چینی، مراکز هنری و برنامه‌های فرهنگی، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

وجود محله چینی در ونکوور، باعث شده تا شهر به عنوان یک مقصد گردشگری جذاب شناخته شود. بازارهای محلی مانند بازار چینی شرقی، بازار شایان، بازار شانگهایی و... محل‌هایی بسیار پرطرفدار برای گردشگران هستند که می‌توانند انواع مختلفی از غذا، صنایع دستی، لوازم خانگی و همچنین سوغاتی‌های متنوع را در آنجا پیدا کنند.

همچنین در محله چینی، رستوران‌های سنتی چینی، فروشگاه‌های چینی، تماشاخانه‌ها و مراکز هنری به وجود آمده‌اند که به گردشگران فرصت می‌دهد تا با فرهنگ و زندگی روزمره چینیان آشنا شوند. همچنین برنامه‌های فرهنگی مختلفی مانند جشنواره بهار چینی، جشن نوروزی و... در این محله برگزار می‌شود که باعث جذب گردشگران بیشتر به این منطقه می‌شود.

با توجه به این که محله چینی در ونکوور یکی از قدیمی‌ترین محله‌های چینی در امریکای شمالی است، از لحاظ تاریخی و فرهنگی بسیار ارزشمند است. به همین دلیل، گردشگران بیشتری به این منطقه مراجعه کنند.

اقتصاد و تجارت در محله چینی ها در ونکوور چگونه است؟

محله چینی ها در ونکوور به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی و تجاری چینی در آمریکای شمالی شناخته می‌شود. این محله که در منطقه Downtown Eastside واقع شده، یکی از قدیمی‌ترین محلات ونکوور است و بیش از 150 سال قدمت دارد.

از زمان تأسیس محله چینی در ونکوور، تجارت و اقتصاد این منطقه به شدت در حال توسعه بوده است. این محله در گذشته به عنوان قلب تجاری ونکوور شناخته می‌شد و بسیاری از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و تجارت‌های دیگر از مردم چینی تشکیل شده بود. با گذر زمان، این محله به یکی از بزرگترین نقاط گردشگری در ونکوور تبدیل شد و بسیاری از مردم برای بازدید از این منطقه به ونکوور سفر می‌کنند.

 

انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 104

به "دیدار از محله چینی ها در ونکوور با تور کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "دیدار از محله چینی ها در ونکوور با تور کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار از محله چینی ها در ونکوور با تور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید