مدیران استقلال باید بیشتر کوشش نمایند، نگران آینده تیم ملی هستم

به گزارش ذهن خاکستری، غلامرضا فتح آبادی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: آبی های تهرانی روزهای پرهیاهویی را سپری می نمایند، متاسفانه با وجود اینکه همه اهالی فوتبال اعم از طرفداران، پیشکسوتان و کارشناسان نسبت به اتفاقات اخیر این باشگاه هشدار دادند اما هیچ تغییری در استقلال صورت نگرفته است و همچنان مسائل باعث شده که آبی ها روزهای خوبی را پشت سر نگذارند.

مدیران استقلال باید بیشتر کوشش نمایند، نگران آینده تیم ملی هستم

وی تاکید نمود: در هیچ جای جهان مرسوم نیست که سرمربی تیم کارهای مدیریتی هم انجام دهد. مسائل فنی اولویت اول و آخر سرمربی و دستیارانش است اما فرهاد به خاطر اینکه آرامش در باشگاه و نزد بازیکنانش حفظ شده و آنها شرایط روحی و روانی خوبی داشته باشند به کارهای مدیریتی هم رو آورده و کوشش می نماید وحدت و همدلی را بین اعضای تیم حفظ کند.

مهاجم پیشین استقلال در مورد تغییراتی که در اعضای هیات مدیره اجرا شده گفت: از جمع اعضای هیات مدیره فقط از لحاظ فوتبالی فقط پرویز مظلومی را می شناسم و نسبت به دیگر اعضای هیات مدیره شناختی ندارم. دو تن از اعضا بعد از گذشت یک روز از کارشان استعفا می دهند اما مجدد با فشار وزارت ورزش دوباره برمی گردند و این موضوع نشان می دهد که کسانی نمی خواهند استقلال روی خوش ببیند و بیشتر از همه در این اتفاقات این طرفداران هستند که ضربه می خورند. علاقه مندانی که تمام عشق و زندگی شان به این تیم ختم می گردد و عاشق تیم شان هستند و دوست دارند استقلال همواره آرامش داشته و نتایج قابل قبولی کسب کند.

فتح آبادی در ادامه گفت: مشکل استقلال را یک چیز حل می نماید و آن پول است. به اعتقاد من حتی اگر هفته ای یک بار هم هیات مدیره تغییر کند و یا مدیرعامل عوض گردد هیچ اتفاقی در استقلال رخ نخواهد داد مگر اینکه پولی به باشگاه تزریق گردد تا بدهی ها پرداخت شده و برای آینده اندوخته ای باقی بماند.

مهاجم پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به آینده استقلال با این شرایط وجود دارد یا خیر گفت: در حال حاضر که هیچ امیدی وجود ندارد و همه نگران تیم هستند اما امیدوارم با تغییراتی که در سطح اول مدیریت کشور صورت می گیرد وزیر ورزش کابینه دولت تازه نگاه بهتری به استقلال داشته باشد و این تیم را هم از خود بداند نه اینکه بین دو تیم اختلاف قائل گردد.

وی در خاتمه و در مورد ماندن اسکوچیچ به اسم سرمربی تیم ملی گفت: باید بپذیریم که اسکوچیچ در مقدار های تیم ملی کشورمان نیست. درست است که او در مرحله قبل 4 پیروزی به دست آورد اما همه می دانیم که تیم هایی مثل کامبوج، هنگ کنگ و یا بحرین در مقدار های فوتبال ما نیستند.

وی ادامه داد: تیم ملی کشورمان احتیاج به یک سرمربی عظیم دارد اما حالا که در همه سطوح در فوتبال مان با مسائل اقتصادی روبرو هستیم مجبوریم از همین اسکوچیچ استفاده کنیم هر چند بعید است بتوانیم با او به جام جهانی راه پیدا کنیم چون در مرحله بعد تیم های پرقدرت وجود دارند و کار برای ما سخت خواهد شد اما من مثل هر ایرانی آرزو می کنم تیم ملی کشورم به جام جهانی راه پیدا کند و به همین علت از اسکوچیچ حمایت می کنم تا او بتواند با آرامش کامل تیم ملی کشورم را به جام جهانی برساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 96

به "مدیران استقلال باید بیشتر کوشش نمایند، نگران آینده تیم ملی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران استقلال باید بیشتر کوشش نمایند، نگران آینده تیم ملی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید