مقاله: اشنایی با آب و هوای سنگاپور

به گزارش ذهن خاکستری، بارش باران در این دوران بین 150 تا 171 میلیمتر بوده و می توان انتظار بارش باران در 19 تا 20 روز از هر ماه را داشت. وقتی در این زمان به تور سنگاپور می روید، چتر و بارانی همراه ببرید و در زمان اقامت تان انتظار روزهای بارانی بیشتری را نسبت به روزهای آفتابی داشته باشید. ساعت های آفتابی روزها از 8 تا 9 ساعت متغیر خواهند بود و به مسافران زمانی کافی می دهند تا بیرون بروند و بین بارش ها جاذبه های شهر را ببینند. دمای آب نسبت به بهار تغییری نمی کند و در همان دمای 29 و 30 درجه باقی می ماند؛ دمایی عالی برای شنا و لذت بردن از ورزش های آبی.

مقاله: اشنایی با آب و هوای سنگاپور

با این که ساکنین سنگاپور یاد گرفته اند در این دوره های بارانی چطور به زندگی عادی و روزمره خود ادامه دهند، اما مواجهه با این شرایط برای کسانی که برای اولین بار به تور سنگاپور آمده اند احتمالا خوشایند نخواهد بود. البته این بارش ها جنبه مثبتی هم دارند؛ باران های فراوان کمک می کنند جنگل های بارانی اطراف، فوق العاده سرسبز و زیبا شوند، مکان هایی که در بین توریست هایی که می خواهند زیبایی های طبیعی این منطقه از آسیا را تجربه کنند، فوق العاده محبوب هستند.

به لطف دمای ثابت و هوای گرم، با رفتن به تور سنگاپور در انتهای سال حس آمدن زمستان را نخواهید داشت. دمای متوسط روزها بین 26 تا 27 درجه است. در طول روز دما تا 29 و 31 درجه هم بالا می رود، اما شب ها تا 23 و 24 درجه پایین می آید. متاسفانه مسافران باید از این دماهای عالی، همراه با مقدار بسیار بسیار زیاد باران لذت ببرند. دسامبر، ژانویه و فوریه، ماه های اوج موسم بارندگی شمال شرق هستند؛ زمانی که باران در سنگین ترین حالتش قرار دارد و بادها فوق العاده شدید هستند، مخصوصا در ژانویه و فوریه. این زمان از سال ممکن است برای چند روز پشت سر هم بدون هیچ وقفه ای باران ببارد.

منبع مقاله: اشنایی با آب و هوای سنگاپور

انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 226

به "مقاله: اشنایی با آب و هوای سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: اشنایی با آب و هوای سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید