مهدی زاده: سپاهان لیاقت گرفتن یک جام را داشت

به گزارش ذهن خاکستری، مدافع تیم فوتبال سپاهان تاکید نمود که آنها در فصل گذشته لیاقت گرفتن حداقل یک جام را داشتند.

مهدی زاده: سپاهان لیاقت گرفتن یک جام را داشت

محمدرضا مهدی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در ارتباط با فصلی که سپاهان پشت سرگذاشت گفت: ما در لیگ برتر از لحاظ نتیجه گیری فوق العاده کار کردیم و 65 امتیاز گرفتیم اما متاسفانه این عملکرد فوق العاده منجر به قهرمانی نشد و در جام حذفی هم نتوانستیم قهرمان شویم. البته این چیزی از ارزش های سپاهان کم نمی کند چون ما نتایج خیلی خوبی گرفتیم و این در حالیست که نویدکیا هم اولین سال سرمربیگریش را پشت سر می گذاشت. تیم ما واقعا لیاقت گرفتن حداقل یک جام را داشت ولی به آن چیزی که لیاقتش را داشتیم نرسیدیم.

مهدی زاده در ارتباط با تمدید قراردادش با سپاهان آن هم در شرایطی که بحث جدای ایش از این تیم مطرح شده بود اسم کرد: من در ابتدا مذاکراتی را با سپاهان انجام دادم که به نتیجه خاصی نرسیدیم ولی بعد از چند روز دوباره صحبت کردیم و حتی با آقای نویدکیا هم حرف زدم و خوشبختانه قراردادم را تمدید کردم. مسئله خاصی هم وجود نداشت و واقعیت این است که دوست داشتم در سپاهان بمانم و حالا شادمانم که دوباره پیراهن این تیم را برتن خواهم کرد.

وی با اشاره به عملکرد خوب سپاهان در فصل جابجایی و اینکه آیا آنها می توانند قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نمایند توضیح داد: خوشبختانه بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شدند و البته باشگاه قرارداد بیشتر بازیکنان را تمدید کرد. سپاهان یک تیم فوق العاده است و مطمئنا در فصل آینده هدف ما چیزی جز قهرمان شدن نخواهد بود. از طرفی باید از حمایت طرفداران هم تشکر کنم و تمام هدف ما این است که فصل آینده با قهرمانی در لیگ آنها را شادمان کنیم و در اسیا و جام حذفی هم برترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 175

به "مهدی زاده: سپاهان لیاقت گرفتن یک جام را داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی زاده: سپاهان لیاقت گرفتن یک جام را داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید