پیام های تبریک وزیران خارجه سه کشور دیگر به امیرعبداللهیان

به گزارش ذهن خاکستری، وزیران خارجه کنیا، زیمباوه و نروژ در پیامی آغاز به کار امیرعبداللهیان را تبریک گفتند.

پیام های تبریک وزیران خارجه سه کشور دیگر به امیرعبداللهیان

به گزارش خبرنگاران، ریچل اومامو وزیر امور خارجه کنیا در پیامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار ایشان را تبریک گفت و برای وزیر امور خارجه کشورمان در سمت تازه آرزوی موفقیت نمود.

وزیر امور خارجه کنیا در این پیام تاکید کرد، معتقدم روابط بین دو کشور به سود هر دو ملت کنیا و جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و در این راستا ظرفیت قابل توجه و عظیمی برای توسعه روابط میان دو کشور وجود دارد.

ریچل اومامو ابراز اطمینان نمود، روابط محبت آمیز دو کشور ادامه خواهد یافت و رشد و شکوفایی روابط فیمابین در آینده برای دو کشور و دو ملت منافع زیادی به همراه خواهد داشت.

اینه اریکسون سوریده وزیر امور خارجه نروژ در پیامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، انتخاب ایشان را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه نروژ در این پیام تاکید کرد، ایران و نروژ از روابط خوب دوجانبه برخوردارند و امیدوار است دو طرف بتواننداین روابط را توسعه دهند.

وی علاقمندی خود به ادامه گفتگوهای دوجانبه در موضوعات منطقه ای با امیر عبداللهیان را گفت.

همچنین فریدریک موسیوا ماکامورِه شاوا وزیر امور خارجه زیمباوه در پیامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار ایشان را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه زیمباوه در این پیام تاکید کرد مایل است همکاری نزدیکی در جهت تقویت و تعمیق روابط دوجانبه بین دوکشور در جهت بهره مندی متقابل دوملت ومردم با وزیر امور خارجه کشورمان داشته باشد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 199

به "پیام های تبریک وزیران خارجه سه کشور دیگر به امیرعبداللهیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام های تبریک وزیران خارجه سه کشور دیگر به امیرعبداللهیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید