پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 21 آذر 1400

به گزارش ذهن خاکستری، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده هوای تهران آفتابی پیش بینی می شود. فردا 21 آذر ماه 1400 هوای تهران آفتابی خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در شرایط زرد خواهد بود.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 21 آذر 1400

به گزارش خبرنگاران، طبق پیش بینی های هواشناسی امروز آسمان تهران آفتابی حدبیشتر و حداقل دما در تهران 14 و 5 درجه است.

امروز آسمان تهران آفتابی است و دمای امروز تهران در طول شب از چهارده درجه به مرور و در طول روز به پنج درجه می رسد.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حدبیشتر دما 14 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (21 آذر ماه) آفتابی با حداقل دمای 4 و حدبیشتر دمای 14 درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (22 آذرماه) تا آفتابی با حداقل دمای 4 و حدبیشتر دمای 13 درجه سانتیگراد و برای روز سه شنبه (23 آذرماه) با حداقل دمای 3 درجه و با حدبیشتر دمای 12 درجه پیش بینی می شود.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

میانگین 24 ساعت گذشته کیفیت هوای تهران تا ساعت 8 صبح، با شاخص 92 در شرایط قابل قبول قرار گرفته است.

پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نیز حاکی از آن است که صبح امروز (20 آذرماه) با افزایش تندی باد طی روز پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهد کرد و باعث بهبود کیفیت هوا خواهد شد، اگرچه با حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن غلظت این آلاینده در برخی منطقه ها افزایش پیدا خواهد کرد و می تواند باعث کاهش کیفیت هوا در برخی ساعات بعدازظهر شود.

با استمرار شرایط مساعد جوی تا اواخر وقت انتظار می رود که در بیشتر منطقه ها پرتردد از غلظت آلاینده ها به ویژه ذرات معلق کاسته شود و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار بگیرد.

وزش باد مؤثر تا صبح فردا (21 آذر ماه) از تجمع ذرات معلق جلوگیری خواهد کرد و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول باقی می ماند. تداوم این شرایط جوی طی روز باعث پراکندگی آلاینده ها خواهد شد، با این حال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن می تواند در برخی منطقه ها موجب کاهش کیفیت هوا شود.

با کاهش تندی باد تا ساعات پایانی فردا (21 آذر ماه) و افزایش ترافیک شامگاهی پراکندگی آلاینده ها محدود خواهد شد و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در منطقه ها پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور تا چند روز آینده

امروز در بیشتر منطقه ها کشوز جوی آرام خواهیم داشت. در سواحل دریای خزر و در نواحی شمال شرق کشور کاهش نسبی دما 4 تا 6 درجه انتظار می رود.

در شهر های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و آلودگی هوا خواهیم داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 385

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 21 آذر 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 21 آذر 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید