طراح نمای ویلای دوبلکس: اجاره ویلا روزی 14 میلیون تومان!

به گزارش ذهن خاکستری، تعطیلات نوروز نزدیک است و مثل هر سال تب سفر به شمال داغ می گردد. در این شرایط قیمت اجاره ویلا چقدر است؟ واکنش مردم به قیمت اجاره روزانه ویلا های لاکچری چیست؟

طراح نمای ویلای دوبلکس: اجاره ویلا روزی 14 میلیون تومان!

جهت دریافت خدمات طراح نمای ویلای دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش تجارت نیوز، شمال کشور به علت شرایط آب هوایی و جاذبه های گردشگری خاصی که دارد از اصلی ترین مقاصد برای مسافرت و یکی از دغدغه های اصلی این مسافران تهیه مکانی مناسب و امن برای اقامت است. در این شرایط قیمت ها در بازار اجاره ویلا چگونه است؟

اما کرایه یک شب ویلا در شهر های شمالی چقدر است و این مبالغ با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروز چقدر افزایش داشته است؟

ویلا هایی با امکانات معمولی که دسترسی آنچنانی نیز به دریا و جنگل ندارند، قیمت های مناسب تری دارند. مبلغی حدود یک میلیون تا دو میلیون و 500 هزار تومان.

اجاره نجومی ویلا های لاکچری

اوضاع برای ویلا های لاکچری فرق دارد. این ویلا ها امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، نگهبانی، دسترسی آسان به منطقه ها گردشگردی و گرمایش از کف دارند و قیمت اجاره آن ها خیلی بیشتر از این حدود است.

یکی از فعالان بازار در بندر انزلی که اغلب ویلا هایی با امکانات کامل را اجاره می دهد می گوید مقرون به صرفه ترین ویلایی که برای اجاره دارد شش میلیون تومان و گران ترین آن 14 میلیون تومان است.

برای اجاره ویلایی در تنکابن با مساحت بالا روزانه 12 میلیون تومان درنظر گرفته ده بود.

در شهر بابلسر با اینکه ویلا هایی با قیمت مناسب نیز وجود دارد، ولی ویلا هایی با 11 میلیون نیز اجاره می رود.

در آگهی ویلا های مربوط به رامسر نیز ویلایی سه خوابه استخردار با اجاره هفت میلیون تومان وجود داشت.

البته این قیمت ها در روز های مختلف عید نوروز می تواند تفاوت داشته باشد. ویلایی در ماسال که تا ششم فرودین روزانه سه میلیون تومان اجاره برای آن معین شده است از این تاریخ تا یک میلیون و 700 هزار تومان کاهش می نماید. صاحب این ویلا می گوید در تابستان قیمت اجاره باز هم پایین تر می آید و پاییز دوباره باعث افزایش حدودی قیمت ها می گردد.

واکنش مردم به این قیمت ها

این افراد شناسایی شوند از آنان مالیات لازم گرفته گردد و بعلاوه اجاره کنندگان شناسایی شوند برای اخذ مالیات و نوع کارشان فرصت خوبی است.

سال جاری کرونا تموم شده حکم تخلیه هم می دن

من باید پنج ماه به سختی کار کنم که چهارده میلیون تومان رو جمع کنم، و برخی ها هم این پول رو برای اجارهٔ یک روز ویلا می پردازند!

ترکیه و یا ارمنستان بریم کمتر در میاد

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 422

به "طراح نمای ویلای دوبلکس: اجاره ویلا روزی 14 میلیون تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراح نمای ویلای دوبلکس: اجاره ویلا روزی 14 میلیون تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید