تور آلمان: با برترین مراکز درمانی فرانکفورت آشنا شوید

به گزارش ذهن خاکستری، فرانکفورت و مراکز درمانی آن در یک نگاه:

امروزه کشور آلمان به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی، علاوه بر برخورداری از پیشرفته ترین سیتم های اداری،صنعتی ،علمی و مالی، در زمینه درمان بیماری های صعب العلاج در جایگاه خاصی قرار گرفته است. شهرفرانکفورت با جمعیتی حدود ششصد و نود و یک هزار نفر، بزرگترین شهر استان هسن در آلمان و پنجمین شهر بزرگ آلمان است که در گذشته جزو قلمرو امپراتوری مقدس روم بود و امروزه بزرگترین شهر مالی قاره اروپا محسوب می گردد.جاذبه های گردشگری و دانشگاه ها و مراکز درمانی فرانکفورت جایگاه خاصی در بین شهرهای توریستی اروپایی پیدا نموده است.

تور آلمان: با برترین مراکز درمانی فرانکفورت آشنا شوید

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

علاوه بر این، شهر فرانکفورت آلمان به دلیل داشتن بیمارستان ها و مراکز درمانی مهم، باعث جذب بیمارانی می گردد، که از بیماری هایی مانند آلرژی، میگرن، سرطان و… رنج می برند، این شهر را برای درمان خود انتخاب می کنند.این شهر علاوه بر مراکز درمانی دارای آسمان خراش های بلند،باغ وحش و مراکز خرید متنوعی است.مراکز درمانی فرانکفورت، مجهزترین بیمارستان ها را دارا می باشد و به لحاظ اهمیت، جایگاه خاصی به ویژه در درمان انواع سرطان، آلرژی، بیماری های زنان و نازایی پیدا نموده است. امروزه سفرهای مدیکال توریسمی به سمت کشورهای پیشرفته اروپایی به ویژه آلمان و شهرهای آن رواج زیادی پیدا نموده است.

خبرنگاران ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگری اعم از تور های داخلی و خارجی آماده است تا سفر های داخلی و خارجی شما عزیزان به شما خدمت رسانی نموده و لحظات به یادماندنی برای شما رقم بزند، تور ترکیه ، تور پاتایا ، تور گرجستان ، تور ارمنستان تور های خارجی پر هوادار و تور های مشهد و کیش از تور های داخلی محبوب برای گردشگران است ، اطلاعات تکمیلی را در لینک زیر دنبال کنید.

چه بیمارانی به مراکز درمانی فرانکفورت می فرایند:

امروزه کشور آلمان به عنوان یکی از برترین کشورهای اروپایی در درمان بیماری های خاصی همانند سرطان، بیماری های چشمی ، کبدی و ریوی، زنان نازا، مبتلایان به آسم و آلرژی و میگرن شناخته شده است. در کنار شهرهایی مانند مونیخ و هایدلبرگ، مراکز درمانی فرانکفورت معروفیت خاصی پیدا نموده اند. از جمله بیمارستان های فرانکفورت، بیمارستان مرکزی فرانکفورت است که زیر نظر پروفسور توماس فوگل اداره می گردد.

این بیمارستان، یکی از پیروز ترین بیمارستان های اروپایی در درمان انواع سرطان به ویژه تومورهای بافت نرم است.به دلیل عوارض کم روش های درمان ،داشتن تجهیزات مدرن، برخورداری از پزشکان مجرب، در این بیمارستان بیشتر، بیماران سرطانی به آن مراجعه می کنند. در بین بخش های مختلف این بیمارستان، بخش اینترونشنال رادیولوژی که زیر نظر پروفسور فوگل اداره می گردد، می باشد بیشترین مراجعات به این بیمارستان به ویژه این بخش از کشورهای اروپایی،کویت،قطر،آمریکا است. البته درچند سال اخیر، ایرانی ها نیز به مراکز درمانی فرانکفورتبه ویژه بیمارستان مرکزی آن مراجعه می کنند.

[cn-suggest-posts sts=رومربرگ آلمان stl=https://deltaban.com/attraction/romerberg-germany/ sbs=خرید پرواز چارتر sbl=https://deltaban.com/flights/]

روش های مختلف درمان سرطان در بخش اینترونشنال رادیولوژی:

*کموآمبولازیسیون سوپر سلکتیو:

در این روش درمانی منافذ و عروق مربوط به رشد تومور را مسدود می کنند تا بدین روش مانع رشد تومور شوند و در واقع تومور روز به روز کوچک تر می گردد.این روش تنها با یک بی حسی موضعی انجام می گردد.

*شیمی درمانی سوپر سلکتیو:

در این روش درمانی به جای تزریق داروی شیمی درمانی به کل بدن بیمار، آن را در محل تومور و رشد آن تزریق می کنند.این شیوه عوارض ناشی از شیمی درمانی بر روی دیگر اعضای بدن را به حداقل می رساند

*سوزاندن تومور با اشعه های ماکرویوو:

در این روش به یاری یه لوله مخصوص به داخل عضو درگیر و با تاباندن اشعه های ماکرویوو به تومور، سلول های آن را از بین می برند.این روش نیز با یک بی حسی موضعی انجام می گردد. این روش در درمان سرطان های کبدی و ریوی بسیار اهمیت پیدا نموده است. به همین دلیل بیمارستان مرکزی فرانکفورت، در بین دیگر مراکز درمانی فرانکفورت جایگاه ویژه ای پیدانموده است.

پیشرفته ترین بیمارستان ها

چگونگی تشخیص روش های مورد احتیاج برای درمان بیمار در مراکز درمانی فرانکفورت:

در مرحله اول مراجعه بیماران به مراکز درمانی ابتدا باید نوع بیماری فرد بیمار تشخیص داده گردد که بتوان با توجه به آن روش های درمان را تشخیص داد.درمراکز درمانی فرانکفورت،در مرحله اول بیمار باید با مراجعه به پزشک مورد نظر و طی چندجلسه مشاوره بعد از تشخیص بیماری تشکیل پفراینده دهد.در بیمارستان مرکزی فرانکفورت و در بخش سرطان آن، پروفسور فوگل خود مستقیما پفراینده بیماران را آنالیز و سپس مراحل درمان و تعداد جلسات درمان را معین می نماید.

بیشتر بیماران با سه بار مراجعه هفته ای و به طور کلی بیست و یک روز باید در فرانکفورت حضور پیدا کنند که معمولا در هفته اول مراجعه بیمار، درصد بسیار قوی از داروی شیمی درمانی را به محل رشد سلول های سرطانی تزریق می کنند تا رشد این سلول ها را متوقف کنند سپس رگ خونی که سلول های تومور از آن تغذیه می کنند، مسدود می کنند و در هفته های بعدی روش های مذکور را به کار می برند و باعث نابودی تومور می شوند.

پروفسور فوگل

مزایای روش های مختلف درمان سرطان در مراکز درمانی فرانکفورت:

*مزایای روش کموآمبولازیسیون و شیمی درمانی :

عدم تأثیر منفی داروی شیمی درمانی بر روی دیگر اعضای بدن به دلیل تزریق مستقیم دارو در محل رشد تومور، متوقف کردن رشد تومور و مسدود کردن منبع تغذیه آن،استفاده از برترین و مدرن ترین داوهای شیمی درمانی،طولانی بودن مقدار ماندگاری داروی شیمی درمانی در محل رشد سلول های تومور، استفاده از بی حس کننده های موضعی.

*مزایای روش سوزاندن تومور با اشعه ماکرویوو :

کوتاه بودن زمان انجام این روش که معمولا بین 10تا 15 دقیقه انجام می گردد،قرار گرفتن مستقیم سلول های سرطانی در معرض اشعه های ماکرویوو، عدم احتیاج به بیهوشی کامل، استفاده از روش های بی حسی موضعی، داشتن حداقل عوارضی مانند ریزش مو، از دست رفتن اشتهای بیمار و ضعف عضلانی بیمار، استفاده از مدرنیته ترین دستگاه ها،نابودی کامل سلول های تومور و سوزاندن بقایای به جا مانده از آن سلول ها.

[cn-suggest-posts sts=جاذبه­ های گردشگری آلمان stl=https://deltaban.com/german-tourist-attractions/ sbs=رزرو هتل sbl=https://deltaban.com/hotel-reservation/]

سیستم پیشرفته مراکز درمانی فرانکفورت

دلیل اهمیت و مراجعات زیاد به مراکز درمانی فرانکفورت:

مراکز درمانی فرانکفورت، به دلیل استفاده از برترین و مدرنیته ترین روش های درمان به ویژه درمان بیماری های خاصی مانند سرطان های کبد، ریه و پانکراس و بیماری های جزیی تر مانندمیگرن، آلرژی ، نازایی، بیماری های چشمی و حتی انجام انواع حجامت ها از جایگاه خاصی برخوردار شده اند.دلیل اصلی اهمیت این مراکز به دلیل وجود پزشکان با تجربه ای همانند عامر حامد، پروفسور فوگل که مستقیما پفراینده ها و مدارک بیماران را مطالعه می کنند و در درمان بیماری های سرطان و انجام مراحل مختلف درمان دخالت دارند، استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و داروها ، به حداقل رساندن عوارض ناشی از روش های درمان،درمان بیماری ها در کمترین زمان ممکن است.

بیمارستان عمومی فرانکفورت

برترین مراکز درمانی فرانکفورت:

مراکز مربوط به جراحی ، بهداشت و پزشکی زیر نظر دکتر عامرحامد،مراکز مربوط به چشم پزشکی(Angenla)، بیمارستان Buergerhospital،مراکز رادیولوژی،بیمارستان KrankenhausNordwest، بیمارستان Agaplesion Markus Krankenhaus، بیمارستان های زنان و زایمان Klinkum و KrankenhausSachsenhausen و تعدادی دیگری از بیمارستان های معروف آن از جمله مراکز درمانی فرانکفورت محسوب می شوند.

بیمارستان بچه ها فرانکفورت

عبارات ساده آلمانی مورد احتیاجهنگام بستری شدن در مراکز درمانی فرانکفورت:

میشه یه چیزی برای دردم بدید(kaanichetwasgegen die schmerzenhaben)، درد داره؟(wirdeswehtun)، بخیه می خواهد(muss ichgenaehtwerden)، باید توی بیمارستان بستری بشم؟(muss ichstationaeraufgenommen warden)، و نیز واژه هایی مرتبط با بیماری های ارثی مانند حمله قلبی(herzinfarkt)،فشارخون/سکته(honerblutdruck/schlaganfall)، دیابت(diabetes)،بیماری های عفونی(infektionskrankheiten)،آسم/آلرژی(asthma/allergie)و بیماری های مادر زادی مثل هموفیلی(اhereditary) و بسیاری دیگر از اصلاحات ساده آلمانی که بیماران کشورهای دیگر باید در هنگام مراجعه به مراکز درمانی فرانکفورت و سایر مراکز درمانی آلمان بدانند .اگرچه هزینه های درمانی مراجعه به آلمان و دیگر شهرهای آن بالا است ولی در عوض بیماران برترین نتایج و بهبودی کامل را در کمترین زمان ممکن دربافت می کنند.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید پرواز چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 307

به "تور آلمان: با برترین مراکز درمانی فرانکفورت آشنا شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور آلمان: با برترین مراکز درمانی فرانکفورت آشنا شوید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: با برترین مراکز درمانی فرانکفورت آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید