احداث 75 کلاس درس در شادگان

به گزارش ذهن خاکستری، مسئول نوسازی و تجهیز مدارس شادگان از تداوم عملیات احداث 75 کلاس درس در قالب 12 پروژه آموزشی در این شهرستان اطلاع داد.

احداث 75 کلاس درس در شادگان

بهزاد جعفر زاده، مسئول نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس شادگان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران از اهواز، با اشاره به تداوم عملیات احداث 12 پروژه آموزشی در قالب 75 کلاس درس در این شهرستان گفت: اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه های آموزشی هزینه خواهد شد.

او اضافه نمود: این کلاس های درس نیز همچون سایر واحد های آموزشی به شکل استاندارد احداث می شوند و در اختیار آموزش و پرورش شهرستان شادگان قرار خواهد گرفت تا نسل آینده با خیالی آسوده و با بهره مندی از عدالت آموزشی به ادامه تحصیل در این فضا های آموزشی استاندارد و مناسب بپردازند.

جعفر زاده در سرانجام بر ضرورت بهبود شرایط مدارس تاکید نمود و گفت: باید از همه ظرفیت موجود برای بهبود کیفیت مدارس شادگان در دست احداث بهره ببریم، زیرا تحصیل در مکان های آموزشی و مدارس حق همه دانش آموزان ساکن شهر ها و روستا ها است واز هیچ تلاشی برای برقراری عدالت آموزشی و بهبود شرایط مدارس در شهرستان دریغ نخواهیم کرد و با پیگیری های مکرر نوسازی و توسعه مدارس را دنبال می کنیم.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 304

به "احداث 75 کلاس درس در شادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 75 کلاس درس در شادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید