دانش آموزان کم برخوردار در منطقه ها محروم نیازمند یاری خیرین هستند

به گزارش ذهن خاکستری، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در مورد مسائل بهداشتی و تعمیر سرویس های بهداشتی مدارس و تامین تغذیه رایگان دانش آموزان احتیاج به یاری خیرین در سطح استان و کشور داریم.

دانش آموزان کم برخوردار در منطقه ها محروم نیازمند یاری خیرین هستند

افشین امیریان در ملاقات با دبیر مجمع خیرین سلامت استان گفت: نگاه دولت سیزدهم به آموزش و پرورش نگاه ویژه ای است و اعتبارات خوبی تا به امروز به آموزش و پرورش تخصیص داده شده است، ولی فرسودگی زیاد ساختمان های مدارس در سطح استان و تعداد زیاد دانش آموزان کم برخوردار در منطقه ها محروم احتیاجمند یاری خیرین گرامی می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در مورد ساخت مدرسه، مسائل بهداشتی و تعمیر سرویس های بهداشتی مدارس و تامین تغذیه رایگان دانش آموزان احتیاج به یاری خیرین در سطح استان و کشور داریم.

بیشتر بخوانید

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه خیرینی که در راستای تعالی تعلیم و تربیت با آموزش و پرورش همکاری می کنند، خاطر نشان کرد هم اکنون دانش آموزانی در منطقه ها محروم مشغول ادامه تحصیل می باشند که احتیاجمند پوشاک و تغذیه سالم هستند لذا خیرینی که توان ساخت مدرسه ندارند می توانند در این خصوص به آموزش و پرورش یاری کنند.

دبیر مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری ضمن گزارشی از اقدامات اجرا شده از سوی این مجمع، آمادگی مجمع را برای یاری به آموزش و پرورش در راستای سلامت دانش آموزان گفت و گفت: یاری رسانی به سلامت دانش آموزان مصداق جمله پیشگیری بهتر از درمان است می باشد لذا هر اندازه کوشش برای ارتقاء سطح سلامت و بهداشت مدارس موجب جلوگیری از انتشار بیماری ها و جلوگیری از هزینه های زیاد درمان خواهد شد.

آقای سوردی، سلامت دانش آموزان را سلامت جامعه دانست و اضافه کرد: یکی از برنامه های مجمع خیرین سلامت استان انجام یاری های بهداشتی و سلامت محور در سطح مدارس استان خواهد بود.

لازم به ذکر است در این نشست مقرر شد احتیاج های بهداشتی و سلامت آموزش و پرورش استان به منظور برنامه ریزی و تامین اعتبار به مجمع خیرین سلامت استان ارسال شود.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 533

به "دانش آموزان کم برخوردار در منطقه ها محروم نیازمند یاری خیرین هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان کم برخوردار در منطقه ها محروم نیازمند یاری خیرین هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید