استقلال با جذب این ستاره بازار را شوکه می نماید ، پرسپولیس کنار کشید!

به گزارش ذهن خاکستری، آبی پوشان مرکز در صورت جذب کاپیتان تیم ملی امید گام بلندی در جهت تقویت تیم خود برمی دارند.

استقلال با جذب این ستاره بازار را شوکه می نماید ، پرسپولیس کنار کشید!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی به عنوان یکی از شاخص ترین تیم های لیگ در بازار جابجایی حضور دارد که برخلاف سالیان گذشته، فروغ چندانی در بازار نداشته و هنوز نتوانسته به تناسب رقبای خود در جهت تقویت ترکیبش قدم بلندی بردارد.

با این حال، تعادل ترکیب تیم از فصل گذشته با جذب سه بازیکن دیگر دوباره برقرار می گردد که شاید یکی از محوری ترین خریدهای ممکن برای این مهم، جذب یک بازیکن سطح بالا در خط میانی باشد.

پستی که البته در فوتبال ایران مهره های زیادی که قابلیت بازی در استقلال را داشته باشند برای آن وجود ندارد اما هستند تک ستاره هایی که جذب آنها برای استقلال می تواند به مثابه یک فتح بزرگ باشد و یکی از آنها، یاسین سلمانی، کاپیتان تیم ملی امید است.

هافبک مستعد فصول گذشته سپاهان که با ظهور در فوتبال ایران، نوید یک هافبک مرکزی کلاسیک را داد به طوری که مصدومیت شدید زانو هم نتوانست تردیدی به توانایی های این بازیکن وارد کند.

سلمانی حالا به عنوان یکی از بازیکنان آزاد مارکت فوتبال ایران، گزینه ای ایده آل برای باشگاه استقلال محسوب می گردد که نه تنها احتیاج این تیم در خط میانی را رفع می نماید، بلکه به واسطه سن فوق العاده، در صورت عقد قراردادی موجه، پتانسیل سودرسانی به باشگاه استقلال در انتقال های بعدی را هم دارد. موضوعی که باعث می گردد هزینه برای این بازیکن توجیه مالی نیز پیدا کند.

نکته اینکه پرسپولیس به عنوان یکی از صیادان بزرگ بازار جابجایی، علاقه ای به جذب این بازیکن نشان نداده تا با وجود منطقی بودن این سرمایه گذاری، فضا را برای سایر رقبا مهیا نموده باشد.

جذب احتمالی سلمانی به وسیله استقلال، کفه سبک استقلال در ترازوی جابجایی در مقایسه با رقبای مستقیم را هم سنگین تر نموده و به سمت پایین می کشاند و از این نظر آبی های مرکز را در موقعیت روحی مناسب تری قرار خواهد داد.

با این حال، شرایط نه چندان مساعد استقلال در بُعد مالی، جذب این بازیکن را در هاله ای از ابهام قرار داده و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 660

به "استقلال با جذب این ستاره بازار را شوکه می نماید ، پرسپولیس کنار کشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با جذب این ستاره بازار را شوکه می نماید ، پرسپولیس کنار کشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید