اینسینیه: راه قهرمانی خیلی طولانی است

به گزارش ذهن خاکستری، کاپیتان تیم فوتبال ناپولی تاکید نمود راه قهرمانی بسیار طولانی است و این تیم روی کار خود متمرکز است.

اینسینیه: راه قهرمانی خیلی طولانی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، ناپولی توانست با فزونی 3 بر صفر برابر بولونیا به صدر جدول رده بندی لیگ ایتالیا راه یابد و 3 امتیاز حساس را به دست بیاورد.

لورنزو اینسینیه کاپیتان ناپولی پس از کسب سه امتیاز پنجشنبه شب با اسکای اسپورت ایتالیا صحبت کرد و مدعی شد که با وجود اینکه اخیراً چند پنالتی را از دست داده است، هرگز از اینکه در مواقع ضروری به میدان برود و پنالتی بزند نترسیده است.

اینسینیه به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من چند مورد پنالتی را از دست دادم، اما همواره آماده بوده ام که گلزنی کنم. من هرگز مسئله ای نداشتم. امروز آرام بودم. تنها چیزی که مهم بود پاسخ دادن به برد میلان بود.

اسپالتی و مدیر ورزشی کریستیانو جونتولی تاکید نمودند که ناپولی به سایر تیم های جدول نگاه نمی کند و فقط روی عملکرد خود تمرکز نموده است.

اما اینسینیه تاکید نمود که پیروزی 3 بر صفر مقابل شاگردان سینیشا میهایلوویچ یک پاسخ عالی بود، حتی اگر او بداند هنوز 28 بازی تا انتها این فصل سری آ به جای مانده است.

اینسینیه گفت: این یک واکنش عالی است، راه قهرمانی هنوز طولانی است.ما می دانیم که قوی هستیم. آنهایی که به زمین می فرایند، آنهایی که از روی نیمکت وارد می شوند این را می دانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 259

به "اینسینیه: راه قهرمانی خیلی طولانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینسینیه: راه قهرمانی خیلی طولانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید