تارا دنده ای با آپشن های تازه تحویل داده می گردد

به گزارش ذهن خاکستری، ایران خودرو در راستای تطبیق خودرو های تولیدی با استاندارد های تازه، تارا دنده ای را با آپشن های تازه به مشتریان تحویل می دهد.

تارا دنده ای با آپشن های تازه تحویل داده می گردد

به گزارش، عصر ایران تارا دنده ای V1 همچنان به موتور TU5 پلاس و جعبه دنده 5 سرعته دستی مجهز است و در بحث امکانات کلی مانند نسخه قبلی به فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، چراغ روشنایی روز، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی، سنسور پارک عقب، تریم داخلی پارچه ای، آینه ها و شیشه های برقی، ترمز های دیسکی جلو و عقب، رینگ فولادی 15 اینچی، دو کیسه هوا و… مجهز است.

پیش از این تارا دنده ای تیپ V1 با کد کلاس 32201 به دست مشتریان می رسید. اما با اجباری شده سنسور نور و یا قابلیت پوزشن لامپ، به خاطر وجود زیرساخت فعال سازی Auto Light در پلتفرم تارا، از این پس تارا دنده ای V1 با کد کلاس 32207 و با قابلیت سنسور نور به دست خریداران خواهد رسید. بعلاوه به خاطر یکپارچه بودن یونیت سنسور نور و باران محصولات ایران خودرو، تارا دنده ای سنسور باران را هم خواهد داشت.

البته ایران خودرو در خاتمه سال گذشته با دعوت از خبرنگاران تارا دنده ای و اتوماتیک با عنوان تارا سال را در معرض نمایش گذاشت و آن گونه که مسئولان این شرکت عنوان کردند این نسخه تارا دستی با امکانات بیشتری مانند استارت دکمه ای، سانروف، زیرآرنجی سرنشینان عقب، چراغ های عقب تازه، 6 بلندگو، دکمه ای شیشه بالابر تازه، جعبه دنده شش سرعته دستی و… تولیدو به دست خریداران می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 فروردین 1402 بروزرسانی: 25 فروردین 1402 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 618

به "تارا دنده ای با آپشن های تازه تحویل داده می گردد" امتیاز دهید

3 کاربر به "تارا دنده ای با آپشن های تازه تحویل داده می گردد" امتیاز داده اند | 3.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارا دنده ای با آپشن های تازه تحویل داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید