تداوم رگبار و رعد و برق در 20 استان

به گزارش ذهن خاکستری، تهران (پانا) - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز در20 استان کشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد، از افزایش محسوس دما در در اردبیل و غرب سواحل خزر طی دو روز آینده اطلاع داد.

تداوم رگبار و رعد و برق در 20 استان

صادق ضیاییان درباره وضع جوی کشور به پانا گفت: ر ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب (22 اردیبهشت) در بعضی نقاط استان های ساحلی خزر و استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم، کردستان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، کرمان، شمال و شرق فارس، غرب یزد و شرق استان های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: این شرایط فردا و آدینه (23 و 24 اردیبهشت) علاوه بر مناطق ذکر شده در استان های اردبیل و آذربایجان های شرقی و غربی نیز پیش بینی می گردد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ساعات بعدازظهر روزهای شنبه و یکشنبه (25 و 26 اردیبهشت) در استان های واقع در دامنه های البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و جنوبی بارش رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد، اظهارکرد: طی دو روز آینده در اردبیل و غرب سواحل خزر افزایش محسوس دما خواهیم داشت.

ضیاییان در خاتمه درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (23 اردیبهشت) کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد و طی روز آدینه (24 اردیبهشت) نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 30

به "تداوم رگبار و رعد و برق در 20 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم رگبار و رعد و برق در 20 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید