تعویق هوشمندسازی یارانه نان تا آبان ماه

به گزارش ذهن خاکستری، مرحله نخست طرح هوشمندسازی یارانه نان تکمیل شده اما اجرای مرحله دوم این طرح تا آبان ماه به تعویق افتاد.

تعویق هوشمندسازی یارانه نان تا آبان ماه

دبیر کمیته گندم، آرد و نان استان اصفهان با بیان اینکه مرحله دوم طرح هوشمند سازی نان قرار بود مرداد اجرا گردد که به تعویق افتاد، گفت: نکته قابل توجه در اجرای مرحله دوم طرح، رتبه بندی نانوایی ها بر اساس نظر مردم و بازرسی ها است و این رتبه بر اندازه دریافت آرد یارانه ای و یاری هزینه ای که دولت به آنان پرداخت می نماید اثر خواهد داشت.

اصغر مهدوی اضافه نمود: در مرحله اول هوشمند سازی از چهار هزار و 484 نانوایی در استان چهار هزار و 413 نانوایی به دستگاه های کارتخوان مجهز شدند.

او گفت:به طور میانگین ماهانه حدود 35 هزار تن آرد به نانوایان یارانه پز (قیمت دولتی) در سامانه یکپارچه فروش آرد ارائه می گردد.

دبیر کمیته گندم، آرد و نان استان اصفهان اضافه نمود: نانوایی های آزاد پز هم مجهز به دستگاه خواهند شد و آرد آزاد هم با نرخ ثابت در سامانه یکپارچه فروش آرد در نظر گرفته می گردد.

مهدوی با اشاره تشکیل ستاد رصد شرایط گندم، آرد و نان گفت: در این ستاد تراکنش های نانوایان آنالیز می گردد و در صورت احراز تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال می گردد.

خبرنگاران اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 537

به "تعویق هوشمندسازی یارانه نان تا آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق هوشمندسازی یارانه نان تا آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید