معین تکلیف اراضی قابل واگذاری به شهرداری برای تکمیل زیرساخت های منظریه

به گزارش ذهن خاکستری، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اراضی قابل واگذاری به شهرداری برای تامین اعتبار تکمیل زیرساخت های منظریه تا 2 هفته آینده باید تعیین تکلیف شوند.

معین تکلیف اراضی قابل واگذاری به شهرداری برای تکمیل زیرساخت های منظریه

علی حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تا به امروز دو جلسه در سازمان ملی زمین و مسکن با حضور شهردار شهرکرد و مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شده است، پیش بینی می شود ظرف دو هفته آینده به جمع بندی نهایی برسیم تا اراضی در نظر گرفته شده، کارشناسی و از طریق راه و شهرسازی به شهرداری برای تامین اعتبار واگذار شود.

علی حیدری در خصوص اقدامات صورت گرفته برای اجرای مصوبات سفر وزیر کشور برای شهرک منطریه شهرکرد، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری 200 میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت های این شهرک اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به زمان بر شدن فرآیند واگذاری اراضی از سوی راه و شهرسازی به شهرداری برای تامین اعتبار تکمیل زیرساخت های شهرک منظریه، توضیح داد: از اعتبارات سیل مبلغی برای عملیات اجرایی کانال کنترل سیلاب در ابتدای جاده ورودی شهرک منطریه اختصاص پیدا کرد و طی روز های آینده عملیات اجرایی آغاز می شود.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 552

به "معین تکلیف اراضی قابل واگذاری به شهرداری برای تکمیل زیرساخت های منظریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین تکلیف اراضی قابل واگذاری به شهرداری برای تکمیل زیرساخت های منظریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید