تور ارزان قطر: جام جهانی قطر فرصتی ویژه برای منطقه آزاد کیش است

به گزارش ذهن خاکستری، ایلنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، جام جهانی قطر فرصتی ویژه برای منطقه آزاد کیش است.

تور ارزان قطر: جام جهانی قطر فرصتی ویژه برای منطقه آزاد کیش است

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

علی اصغر شالبافیان (معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی) در نشست با معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه ها آزاد ارس، اروند، انزلی، چابهار، کیش، قشم و ماکو که در محل دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری-مالی و ویژه مالی تهران برگزار گردید؛ گفت: منطقه ها آزاد کشور می توانند با تکیه بر ویژگی های متمایز خود از جمله وجود زیرساخت ها، تاسیسات گردشگری مورد احتیاج، نزدیکی به مرزها، بهره مندی از منابع طبیعی و نیز دارا بودن جاذبه های متمایز به عنوان مقاصد پیشرو گردشگری در کشور ایفای نقش نمایند.

وی اضافه کرد: نزدیکی به مرزهای کشور امکان تمرکز بر بازارهای هدف گردشگری را برای منطقه ها آزاد کشور فراهم آورده و می تواند سبب حرکت یکپارچه و بهره مندی هدفمند از روابط بین الملل گردد.

شالبافیان بعلاوه تمرکز بر محتواسازی و فراوری اقلام تبلیغاتی را نیز یکی دیگر از اقدامات موثر در معرفی و شکوفایی ظرفیتهای گردشگری منطقه ها آزاد کشور خواند و بر تمرکز بیشتر در بخش اطلاع رسانی فضای مجازی متناسب با سلایق و موقعیت بازارهای هدف بین المللی گردشگری تاکید نمود.

او در ادامه برگزاری مسابقات جام جهانی در کشور قطر را فرصتی ویژه برای منطقه آزاد کیش خواند و سیاست گذاری و برنامه ریزی به منظور جذب تماشاگران حاضر در این رویداد مهم بین المللی را فرصتی غنیمت بشمار آورد.

معاون گردشگری بعلاوه با اشاره به امکان ایجاد هاب پروازی یا مرکز توزیع پروازها به وسیله منطقه آزاد کیش اضافه کرد: با انجام پرواز مستقیم از کشورهای مختلف به منطقه ها آزاد امکان ایجاد هاب پروازی یا مرکز توزیع پروازها به سایر استان ها وجود دارد و این امکان نقش موثری در توزیع مسافران به سایر استان های کشور خواهد داشت.

شالبافیان در سرانجام اظهار کرد: باور داریم که مدیران منطقه ها آزاد و مدیران کل استانی می توانند همیشه با تعامل دوسویه و همدلانه فرصت های متمایزی برای توسعه صنعت گردشگری کشور فراهم نمایند.

بعلاوه در این نشست معاونان منطقه ها آزاد ارس، اروند، انزلی، چابهار، کیش، قشم و ماکو نیز ظرفیت ها و چالش های خود را در حوزه گردشگری از جمله حفظ و نگهداری، مدیریت و بهره برداری از آثار ثبت ملی و جهانی و نیز نبود الگوی توسعه و معین ارتباط کارکردی جزایر با یکدیگر مطرح کردند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 322

به "تور ارزان قطر: جام جهانی قطر فرصتی ویژه برای منطقه آزاد کیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان قطر: جام جهانی قطر فرصتی ویژه برای منطقه آزاد کیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید