خریداران نهایی نوبت اول خودرو های وارداتی تعیین شدند

به گزارش ذهن خاکستری، مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: اطلاع رسانی به 1108 منتخب خرید خودرو های وارداتی برای خرید چانگان طی یکی دو روز آینده انجام می گردد.

خریداران نهایی نوبت اول خودرو های وارداتی تعیین شدند

به گزارش فارس، مهدی ضیغمی گفت: متقاضیان خرید خودرو های وارداتی تا سرانجام روز چهارشنبه 9 فروردین فرصت داشتند تا با مراجعه به سایت saleauto.ir نسبت به ثبت نام و انتخاب خودرو اقدام نمایند.

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت با بیان اینکه از 120 هزار متقاضی خرید خودرو های وارداتی 34 هزار نفر واجد شرایط خرید شدند، اضافه نمود: در مرحله اول عرضه خودرو های وارداتی 1108 خودرو چانگان در دو مدل، چانگان CS35 Plus تیپ 2 و تیپ 3 عرضه شد و بنابراین براساس نوبت دهی اسامی 1108 نفر اول برای خرید این خودرو ها معین شده است.

ضیغمی بیان داشت: اطلاع رسانی به متقاضیان خرید خودرو های وارداتی که اسامی آن ها برای خرید 1108 خودرو وارداتی چانگان در صدر قرار گرفته است طی یکی دو روز آینده به وسیله ارسال پیامک انجام می گردد.

وی با بیان اینکه در این دوره خودرو های وارداتی به وسیله شرکت سایپا عرضه می گردد، گفت: بنابراین فهرست اسامی 1108 نفر؛ امروز به شرکت خودروسازی سایپا اعلام می گردد تا این شرکت زمان و محل ثبت عقد قرارداد را به خریداران اعلام کند.

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت گفت: براساس تعهدی که به مشتریان داده ایم تحویل خودرو ها حداکثر سه ماه پس از عقد قرارداد است و هیچ چالش و مسئله ای برای تحویل این خودرو ها وجود ندارد.

وی در خصوص قیمت عرضه خودرو های وارداتی بیان داشت: قیمت نهایی خودرو ها مطابق رویه های جاری پس از ارسال دعوتنامه و با احتساب همه هزینه های قطعی واردات، مالیات بر ارزش اضافه نموده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودرو، بیمه شخص ثالث، کرایه حمل و سایر عوارض قانونی معین خواهد شد.

ضیغمی گفت: در این دوره 240 دستگاه چانگان تیپ 2 عرضه می گردد که قیمت علی الحساب خروج از گمرک این نوع خودرو 850 میلیون تومان و بعلاوه 868 دستگاه چانگان تیپ 3 عرضه می گردد که قیمت علی الحساب درب خروج گمرک این خودرو 900 میلیون تومان است که قیمت نهایی و قطعی آن ها پس از محاسبه هزینه های فوق مشخص می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 614

به "خریداران نهایی نوبت اول خودرو های وارداتی تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداران نهایی نوبت اول خودرو های وارداتی تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید