علت جواب رد نکونام به کی روش چه بود؟

به گزارش ذهن خاکستری، گزینه اول دستیاری کارلوس کی روش در جام جهانی 2022 همچنان حاضر به پذیرش تیم مسئولیت نیست.

علت جواب رد نکونام به کی روش چه بود؟

مهدی تاج پس از بازگشت به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال سراغ کارلوس کی روش رفت تا تیم ملی ایران سومین حضور متوالی خود در جام جهانی را با سرمربی دوره های 2014 و 2018 تجربه کند.

تاج نه تنها خبر بازگشت کارلوس کی روش را رسانه ای کرد بلکه در اولین نشست خبری خود تصمیم به معرفی جواد نکونام به عنوان دستیار ایرانی او گرفت. رئیس فدراسیون فوتبال پا را فراتر از این هم گذاشت و اعلام نمود تصمیم به سرمربیگری جواد نکونام پس از سرانجام جام جهانی قطر برای حضور قدرتمند در جام ملت های 2023 آسیا دارد.

با این حال هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با مصاحبه های ضد و نقیض خود تصمیم تاج برای دادن سکان تیم ملی ایران پس از سرانجام جام جهانی قطر به نکونام را زیر سوال برد.

همین موضوع کافی بود تا نکونام با وجود علاقه به کار کردن با کارلوس کی روش حاضر نگردد روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر قرار بنشیند. او در دو دوره مذاکره با مهدی تاج و مهدی محمدنبی به صراحت اعلام نموده است تا زمان مصوبه رسمی هیأت رئیسه مبنی بر انتخاب او به عنوان دستیار کی روش و سپس حضورش در رأس کادر فنی تیم ملی پس از اتمام جام جهانی قطر حاضر به همکاری نخواهد بود.

کی روش که درخواست رسمی خود مبنی بر انتخاب جواد نکونام را به تاج داده بود بر خلاف برآورد ها هیچ گزینه دیگری را برای این موضوع اعلام ننموده است تا رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد در دو روز آینده بار دیگر نکونام را تسلیم به پذیرش این موضوع کند.

باید دید سرمربی فولاد خوزستان بدون مصوبه هیأت رئیسه مبنی بر انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی در جام ملت های 2023 حاضر به همراهی ملی پوشان در جام جهانی قطر خواهد شد یا اولین پروژه تاج برای برنامه ریزی درباره آینده تیم ملی با شکست روبرو می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 524

به "علت جواب رد نکونام به کی روش چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت جواب رد نکونام به کی روش چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید