رجبی: در مسابقات قهرمانی آسیا باید اشتباهات را به حداقل برسانیم تا برترین نتیجه را بگیریم

به گزارش ذهن خاکستری، کاپیتان سابق تیم ملی هندبال کشورمان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا در گروه خوبی قرار داریم و شانس بالایی برای صعود از این گروه داریم.

رجبی: در مسابقات قهرمانی آسیا باید اشتباهات را به حداقل برسانیم تا برترین نتیجه را بگیریم

محمدرضا رجبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط تیم ملی هندبال مردان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی دور نو از اردوی خود را با حضور بازیکنان لژیونر آغاز می نماید. تورنمنت خوبی هم در قطر داشتند و با تیم های عربستان، کویت و قطر بازی محبت آمیز برگزار کردند. چند بازیکن نو و بازیکنانی که در دوره قبل حضور نداشتند به ترکیب تیم اضافه شدند و ایران با چهره ای نو در مسابقات حاضر می گردد. بازیکنان حاضر در لیگ داخلی، بازیکنان خوبی هستند و در لیگ عملکرد خوبی داشتند و با تشخیص کادر فنی به اردو دعوت شدند و امیدوارم بتوانند همراه تیم در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شوند و عملکرد خوبی داشته باشند.

وی اضافه کرد: چند بازیکن لژیونر در اردو نبودند و در فهرست 35 نفره نیز نام آنها دیده نمی گردد. این موضوع کار را برای تیم ملی سخت می نماید آنها بازیکنان با تجربه ای بودند ولی به دلایلی در تیم نیستند و نمی توانند یاری نمایند. امیدوارم بازیکنان حاضر در لیگ به خوبی جای آنها را پر نمایند.

رجبی تاکید نمود: ما اردوها را کمی دیر آغاز کردیم و تا انتخاب سرمربی و حضورش در ایران کمی زمان را از دست دادیم اما به محض ورود فرناندز اردوها برگزار گردید. به نظر من زمان کافی نیست و ضروری است خیلی کار کند و با بازیکنان و شرایط تیم آشنا گردد البته این موضوع زمان بر است ولی باید زمان از دست رفته را با افزایش تعداد اردوها و برگزاری بازی های تدارکاتی جبران کنیم و تیم در این مدت هماهنگ گردد. تورنمنت قطر برگزار گردید و اردوی تدارکاتی به رومانی هم در پیش است که چند بازی تدارکاتی هم انجام خواهد شد. احتمالا در اسپانیا نیز اردو داریم و بعد از آن راهی مسابقات قهرمانی آسیا می شوند.

وی درخصوص گروه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: من معتقدم در گروه خوبی قرار داریم. در این گروه عربستان، استرالیا و هند حضور دارند. گروه سختی نیست و شانس بالایی برای صعود از این گروه داریم. حریف اصلی ما عربستان، میزبان مسابقات است که در بازی تدارکاتی در قطر این تیم را شکست دادیم البته با توجه به اینکه عربستان میزبان مسابقات است بازی برابر این تیم در کشور خودش کمی کار را سخت می نماید. در مجموع عربستان تیمی نیست که نتوانیم آن را شکست دهیم.

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال کشورمان تاکید نمود: اگر بچه ها برابر عربستان بازی خود را انجام دهند و همان بازی که در قطر برابر عربستان انجام دادند به نمایش بگذارند قطعا میزبان را شکست می دهیم. با صعود به جمع 8 تیم، کار سخت تری داریم و در دور دوم تیم های صاحب نام و عنوان دار را در پیش داریم. این تیم ها در المپیک و مسابقات جهانی عملکرد خوبی داشتند و در ادامه راه کار سختی داریم . باید کوشش کنیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم تا برترین نتیجه را بگیریم. سهمیه آسیا برای حضور در مسابقات جهانی 5 تیم است و ایران می تواند این سهمیه را به دست آورد و دوباره در این مسابقات حاضر گردد.

سرمربی تیم شهید شاملی کازرون در مورد شرایط لیگ برتر هندبال نیز گفت: تیم ما در دور رفت توانست تمام دیدارها را با پیروزی پشت سر بگذارد و قهرمان نیم فصل شدیم. خود را برای نیم فصل دوم آماده می کنیم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. در دور رفت همه تیم ها بازی خوبی ارائه دادند به خصوص تیم های مدعی مانند سپاهان و ذوب آهن. بازی های نزدیک و زیبایی را از تیم ها شاهد بودیم و در نیم فصل دوم نیز مطمئنا نیز بازی های خوبی را از تیم های مدعی خواهیم دید.

وی در سرانجام اعلام نمود: اختلاف زیادی بین تیم های حاضر در لیگ وجود ندارد. تیم های میانه جدول نتایج نزدیکی را با تیم های بالای جدول داشتند. ما هم کوشش می کنیم نیم فصل دوم را با موفقیت پشت سر بگذاریم و بعد از آن برای باشگاه های آسیا که خرداد ماه برگزار می گردد به عنوان نماینده ایران با قدرت حاضر شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 326

به "رجبی: در مسابقات قهرمانی آسیا باید اشتباهات را به حداقل برسانیم تا برترین نتیجه را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجبی: در مسابقات قهرمانی آسیا باید اشتباهات را به حداقل برسانیم تا برترین نتیجه را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید