زامهران: نساجی بیشتر از همه از بازی روی چمن مصنوعی ضرر می نماید، نشان دادیم که تیم قدرتمندی هستیم

به گزارش ذهن خاکستری، هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر اعتقاد دارد بازی روی چمن مصنوعی به این تیم بیشتر از دیگر تیم های لیگ رجحان لطمه وارد می نماید.

زامهران: نساجی بیشتر از همه از بازی روی چمن مصنوعی ضرر می نماید، نشان دادیم که تیم قدرتمندی هستیم

حسین زامهران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره برد تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: فولاد جزو تیم های خوب و باکیفیت لیگ است و بازی سختی مقابل این تیم داشتیم. آنها در لیگ قهرمانان هم این شایستگی را داشتند که به مرحله حذفی صعود نمایند، اما با بدشانسی به این هدف نرسیدند.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر اضافه نمود: خدا را شکر که در مصاف با فولاد سه امتیازی مهم گرفتیم تا به طرفداران متعصب نساجی عیدی بدهیم. ما امیدوار به ادامه این فرایند در بازی های بعدی هستیم تا صندلی خوبی در جدول پیدا کنیم و حاشیه امنیت بهتری داشته باشیم.

وی با اشاره به صحبت های جواد نکونام در خصوص کیفیت زمین چمن استادیوم وطنی و ریختن گرانول روی زمین تأکید کرد: این صحبت ها در خصوص زمین چمنی که در آن بازی می کنیم همواره وجود دارد، اما باید توجه داشته باشیم که نساجی بیشتر از همه از این مسئله ضرر می نماید. کیفیت زمین چمن و بازی روی چمن مصنوعی باعث می گردد که فشار زیادی روی بازیکنان به وجود بیاید و همین موضوع بارها باعث مصدومیت جدی بازیکنان ما شده و تیم هم ضرر نموده است. امیدوارم زمین چمن استادیوم وطنی هر چه زودتر تغییر کند.

زامهران در واکنش به اعتراض فولادی ها به گلی که توسط یاری داور مردود اعلام شد، گفت: متوجه نشدم اعتراض ها برای چه بود. ظاهراً در خصوص یک صحنه آفساید اعتراض نموده اند، ولی من ترجیح می دهم نظری در خصوص گل مردود فولاد ندهم، چون متوجه نشدم که آفساید بود یا نبود.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر در خصوص گل مهمی که در این بازی به ثمر رساند هم گفت: خیلی خوشحالم که برای تیمم بازیکن مثمرثمری بودم و البته این گل نتیجه کار تیمی و زحمات بازیکنان بود. امیدوارم در بازی های بدی باز هم برای تیمم گل بزنم. این گل را هم به طرفداران متعصب نساجی تقدیم می کنم.

وی در سرانجام در پاسخ به این پرسش که آیا نساجی در لیگ برتر خواهد ماند؟، توضیح داد: فکر می کنم کسب دو برد پشت سر هم نشان داد که تیم قدرتمندی هستیم. ما برای هفت بازی به جامانده برنامه داریم و قطعاً در سرانجام فصل یک صندلی خوب را به دست خواهیم آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 35

به "زامهران: نساجی بیشتر از همه از بازی روی چمن مصنوعی ضرر می نماید، نشان دادیم که تیم قدرتمندی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زامهران: نساجی بیشتر از همه از بازی روی چمن مصنوعی ضرر می نماید، نشان دادیم که تیم قدرتمندی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید