طرح 3 بعدی و خاص پرسپولیسی ها روی سکوی آزادی

به گزارش ذهن خاکستری، ملاقات با گل گهر سیرجان آخرین بازی خانگی فصل پرسپولیس محسوب می گردد و آن ها با حضور طرفداران خود چشم به سه امتیازی دیگر و تداوم صدرنشینی دوخته اند. در شرایطی که یحیی گل محمدی و دیگر بازیکنان پرسپولیس درخواست خود را برای حضور پررنگ طرفداران و حمایت از سرخ ها در مسیر قهرمانی را داشته اند، کانون طرفداران این تیم نیز برنامه ویژه ای را در ورزشگاه تدارک دیده است.

طرح 3 بعدی و خاص پرسپولیسی ها روی سکوی آزادی

این کانون قرار است یکی از بزرگ ترین پرده نگاره های چند وقت اخیر را در ورزشگاه آزادی به اجرا بگذارد.

در کنار این پرده نگاره جالب توجه در راستای حمایت از تیم، قرار است هشت هزار پرچم و شال نیز در اختیار طرفداران حاضر در این جایگاه قرار داده گردد تا جلوه ویژه ای به سکو ها بدهند.

این پرده نگاره که نمونه های خارجی آن را معمولا در ورزشگاه های اروپایی شاهد بودیم، با همت کانون طرفداران پرسپولیس اجرایی شده و طبق شنیده ها برای اجرای بخش های مختلف آن نزدیک به 200 میلیون هزینه شده است. پیگیری ها از مدیران باشگاه پرسپولیس نشان می دهد که باشگاه برای این موضوع هزینه ای نداشته و باید دید کانون طرفداران برای اجرای آن به چه شکل پیروز به تامین منابع شده است؛ بنابراین طرفداران حاضر در روبروی جایگاه با مشارکتی ویژه در اجرای این پرده نگاره، در زمان آغاز بازی جلوه خاصی به آن خواهند داد. حدود هشت هزار طرفدار حاضر در این بخش از سکو ها در زمان حضور در جایگاه خود، با پرچم و شال هایی در کنار صندلی خود سورپرایز خواهند شد و در لحظه استقرار این پرده نگار، با دود قرمز رنگ قرار است کل این بخش به استقبال بازیکنان رفته و در نهایت نیز طرفداران با پرچم و شال خود و بکگراند ویژه این پرده نگاره، خود را آماده حمایت از تیم در آخرین بازی خانگی نمایند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 629

به "طرح 3 بعدی و خاص پرسپولیسی ها روی سکوی آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح 3 بعدی و خاص پرسپولیسی ها روی سکوی آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید