راهنمای خرید برترین هندزفری سامسونگ؛ ایده آل و کاربردی

به گزارش ذهن خاکستری، گوش دادن به موسیقی یکی از تفریح های افراد مختلف است. شرکت سامسونگ به عنوان یکی از مطرح ترین شرکت ها رد زمینه فراوری محصولاتی نظیر هدفون و هندزفری شناخته می گردد. در این راهنمای خرید از خبرنگاران به معرفی برترین مدل هندزفری سامسونگ پرداختیم.

راهنمای خرید برترین هندزفری سامسونگ؛ ایده آل و کاربردی

برترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ

ابتدا به آنالیز چند مدل از برترین هندزفری های بلوتوثی سامسونگ می پردازیم. شما می توانید برای خرید برترین هندزفری بی سیم سامسونگ در مدل های مختلف به سایت خبرنگاران مراجعه کنید و از تنوع محصولات این برند بهره مند شوید. بعلاوه می توانید از راهنمای انتخاب برترین هندزفری بلوتوثی نیز برای کسب اطلاعات بیشتر بهره ببرید.

برترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

به سراغ اولین مورد از فهرست برترین هندزفری های برند سامسونگ می رویم، هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل GALAXY BUDS2 PRO که تا به امروز با ارائه عملکرد عالی، نقش مهمی در بازار داشته است. این هدفون، یکی از تازهترین محصولات بی سیم شرکت سامسونگ است که علاوه بر ویژگی های فنی برجسته، امکانات مجذوب کنندهی را نیز ارائه می دهد. Galaxy Buds2 Pro اولین هدفون بی سیم در خانواده سامسونگ است که از تکنولوژی حذف نویز فعال تا 32 دسی بل بهره می برد. در زمینه صدا، این هدفون ویژگی هایی مانند صدای Hi-Fi و صدای 360 درجه با رزولوشن 24 بیت، پشتیبانی از فرامین صوتی، کیفیت HD در مکالمات، و حالت Ambient Sound برای شنیدن محیط اطراف دارد.

با توجه به حال های مختلف پخش، Galaxy Buds2 Pro با باتری با ظرفیت 61 میلی آمپرساعت برای هر ایرباد و باتری با ظرفیت 515 میلی آمپرساعت برای محفظه شارژ تجهیز شده است. طول عمر باتری این هدفون بنابر شرایط استفاده فرق دارد و شما بین 4 تا 8 ساعت با شرایط مختلف می توانید از آن بهره ببرید. بعلاوه، شارژ این هدفون به وسیله محفظه شارژ با درگاه USB تایپ C انجام می گردد. علاوه بر موارد. ذکر شده، Galaxy Buds2 Pro به استاندارد مقاومت در برابر آب IPx7 که با نسل قبلی خود یکسان است.

هدفون سامسونگ مدل Level On Pro

مدل EO-PN920CBEGUS از سامسونگ یکی از محصولات بسیار متفاوت و با کیفیت این شرکت است. این هدفون با طراحی ارگونومیک خود، امکان استفاده طولانی مدت بدون هیچ ناراحتی ای را برای کاربران فراهم می نماید و به همین علت توانسته در فهرست برترین هندزفری سامسونگ قرار گیرد. یکی دیگر از ویژگی های منحصربه فرد این هدفون، قابلیت کنترل هوشمند آن است. با لمس بخش روی کاپ ها، می توانید سطح صدا و پخش موسیقی را به راحتی تنظیم کنید که این امر تجربه استفاده از آن را بیشتر لذت بخش تر می نماید. استفاده از تکنولوژی بلوتوث 4.1 این هدفون را به یک وسیله بسیار کارآمد برای تمامی کاربران تبدیل نموده است، زیرا اتصال آن به بیشتر موبایل ها ممکن نموده است. بنابراین شما می توانید بدون هیچ محدودیتی از گوش دادن به موسیقی با موبایلتان لذت ببرید.

منبع تغذیه این هدفون به وسیله باتری لیتیوم یون داخلی فراهم شده است که پس از شارژ کامل، شما را قادر می سازد تا به مدت طولانی از آن بهره ببرید. به لطف درایو 40 میلی متری ، کاربارن می توانند صدای با کیفیت و وضوح بالا را بدون افت کیفیت یا وقفه دریافت نمایند. این هدفون با انعطاف بالایی طراحی شده است که امکان حمل و نقل آسان آن را فراهم می نماید. سامسونگ برای این مدل بیست و پنج افکت صوتی مختلف را در نظر گرفته است تا هر کاربر بر اساس سلیقه خود، به موسیقی گوش دهد.

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE

به سراغ یکی دیگر از برترین هندزفری های سامسونگ می رویم، هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds FE، یکی از اعضای تازه خانواده فن ادیشن کره ای هاست که با شکستن استانداردهای محصولات میان رده، به بازار جهانی معرفی شده است. این هدفون با تغییرات گسترده در طراحی، هدفون های موجود را در بازار به چالش می کشد. طراحی بالدار این هدفون در پی تضمین ثبات و احساس امنیت بیشتر برای کاربر است. این طراحی نه تنها باعث ثبات بیشتر هدفون در گوش می گردد، بلکه جلوی جابجایی غیرمطلوب هدفون در زمان لمس و ضربه زدن را نیز می گیرد. بعلاوه، بخش لمس هدفون ها نسبت به مدل های دیگر بادز سامسونگ، برای جلوگیری از لمس های اشتباه و بازخوردهای ناخواسته، بهبود یافته است.

Galaxy Buds FE با وجود قیمت مناسب همچنان از صدای قدرتمند و واضح با بیس عمیق همره با. قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بهره مند شده که بیش از 98 درصد از نویز محیط اطراف را از بین می برد. این هدفون بعلاوه با میکروفون های بیرونی، قابلیت انتقال صدای محیط را به گوش کاربر در صورت احتیاج فراهم می نماید، که این ویژگی به تازگی فقط در مدل های بالاتر سامسونگ وجود داشته است. شما می توانید با استفاده از لینک زیر برای خرید هندزفری بلوتوثی اقدام کنید.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

هدفون بی سیم Galaxy Buds 2 از سامسونگ با ویژگی ها و فناوری های مجذوب کنندهی طراحی شده است که تجربه گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس های تلفنی را بهبود می بخشد. این هدفون با استفاده از سه میکروفن و فناوری Noise Cancellation، صدای واضح و بدون نویز را ارائه می دهد. استفاده از بلوتوث 5.2 نیز باعث ارتباط سریعتر و با کیفیت بالاتر با دستگاه های مختلف می گردد. تمامی این دلایل برای حضور این هندزفری در فهرست برترین هندزفری های سامسونگ کافی است، اما این محصول ویژگی های دیگری نیز دارد.

باتری Galaxy Buds 2 با عمر بسیار عالی، تا 5 ساعت پخش موسیقی را با یک شارژ کامل تضمین می نماید. بعلاوه با تنها 3 دقیقه شارژ، می توانید تا 10 دقیقه موسیقی گوش کنید. قابلیت شارژ بی سیم نیز به کاربر امکان شارژ هدفون ها تا 20 ساعت دیگر را می دهد. این هدفون دارای ویژگی هایی همانند میکروفن سه گانه برای مکالمات واضح، پشتیبانی از فناوری Bixby، و قابلیت مقاومت در برابر آب و رطوبت است. بعلاوه با داشتن سنسورهای مختلف، از جمله شتاب سنج، ژیروسکوپ و مجاورت، به کاربر امکاناتی همانند تماس های لمسی و کنترل هوشمند را می دهد.

هدفون سامسونگ مدل Level On

هدفون بی سیم EO-PN900BBEGUS از سامسونگ، یک دستگاه بی سیم با کیفیت و کارآمد است که با استفاده از تکنولوژی بلوتوث 4.1 به تمامی کاربران ارائه می گردد. این هدفون قابلیت اتصال به بیشتریت موبایل ها را داراست، این محوصل مانند مدل Level On pro دارای باتری لیتیوم یون و بعلاوه درایور 40 میلی متری است و به این ترتیب مزایای مشابه دستگاه مذکور را دارا است.

برترین هندزفری گردنی سامسونگ

بسیاری از افراد در پی خرید هندزفری های گردنی هستند به خصوص افرادی که از هندزفری برای فعالیت هایی مثل ورزش روزانه استفاده می نمایند. در ادامه مطلب به معرفی برترین هندزفری گردنی سامسونگ خواهیم پرداخت. در نظر داشته باشید اگر بودجه شما محدود است می توانید از هدفون های عالی با قیمت زیر 1 میلیون تومان نیز بهره ببرید.

برترین هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

هدفون بی سیم Samsung Level U2 یکی از محصولات پیشرفته و کارآمد در دنیای هدفون های بی سیم است. این هدفون با طراحی زیبا و کیفیت صدای بی نظیر خود، توانسته توجه بسیاری از کاربران حرفه ای و علاقمندان به موسیقی را به خود جلب کند. این محصول با طراحی زیبا و شیک خود می تواند استایل شما را چندین درجه ارتقا ببخشد. هدفون مذکور با وزن سبک و طراحی ارگونومیک، راحتی بیشتری برای استفاده در طول روز را فراهم می نماید. بعلاوه با استفاده از این هدفون می توانید لذت گوش دادن به موسیقی با بیس قوی و صدای واضح و واقعی را تجربه کنید. فناوری های مختلفی که در این هدفون به کار رفته است، باعث ایجاد تجربه ای بی نظیر برای شما می گردد.

Samsung Level U2 دارای امکانات منحصر به فردی همانند فناوری Noise Cancelling است که امکان لغو نویز و صداهای مزاحم را فراهم می نماید. بعلاوه، با باتری قدرتمندی که می تواند تا 18 ساعت پخش مداوم را بدون احتیاج به شارژ دوباره فراهم کند، این هدفون تبدیل به گزینه ای بی نظیر برای استفاده روزمره شده است.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U pro ANC

هندزفری Level U Pro ANC، به عنوان نسل پیشرفته هدفون های Level U از شرکت سامسونگ معرفی شده و توانسته جای خود را در فهرست برترین هندزفری های سامسونگ پیدا کند. این هدفون به وسیله فناوری بلوتوث به تلفن همراه شما متصل می گردد. طراحی Level U Pro ANC به گونه ای است که بخش مدیریتی آن را به راحتی می توانید روی گردن قرار دهید تا در استفاده بلندمدت از هدفون احساس خستگی به شما منتقل نگردد. سرگوشی های سیلیکونی نیز روی این هدفون قرار داده شده است تا باعث گردد هدفون به خوبی در گوش قرار گیرد و در زمان حرکت از گوش خارج نگردد. با توجه به نام این محصول، از سیستم حذف نویز نیز استفاده شده است. Level U Pro ANC با کیفیت و خوش ساخت بوده و طراحی ارگونومیک آن باعث شده تا نظر مثبت بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

برترین هندزفری باسیم سامسونگ

در نهایت اگر شما نیز از علاقمندان به هندزفری های باسیم هستید با ادامه مطلب همراه ما باشید.

هندزفری سامسونگ مدل EO-IA500

محصولات صوتی شرکت سامسونگ از جمله هندزفری ها، به خوبی در بین خریداران شناخته شده اند و همگان می دانند که محصولات با کیفیتی هستند. به عنوان مثال هندزفری مدل EO-IA500 از سامسونگ که می تواند یکی از برترین هندزفری های باسیم این برند باشد. این هندزفری دارای ظاهری زیبا و مجذوب کننده است که دو گوشی آن به راحتی در گوش قرار می گیرد و شما فقط صدای موسیقی مورد علاقه خود را می شنوید. این مدل هندزفری سامسونگ به وسیله سیم و رابط 3.5 میلی متری به دستگاه مورد نظر شما متصل می گردد و شما می توانید بدون هیچ محدودیتی از صدای مورد علاقه خود لذت ببرید. این محصول زیبای سامسونگ دارای دکمه های کنترل کم و زیاد کردن صدا نیز می باشد.

هدفون سامسونگ مدل EO-IC100BBEGUS Type-C

یکی از برترین انتخاب ها در دنیای هدفون های با کیفیت، هندزفری EO IC100BBEGU از سامسونگ است. این هدفون همراه با یک کابل USB Type C عرضه می گردد که امکان اتصال آسان آن به گوشی هایی که از این نوع پورت پشتیبانی می نمایند را، فراهم می نماید. با این روش، کیفیت صدای هندزفری EO IC100BBEGU بسیار خوب است و این هدفون می تواند نظر مثبت خریداران را به خود جلب کند. این هندزفری با داشتن فناوری DAC داخلی، کیفیت صدای شما را بهبود می بخشد و با بلندگوهای دوگانه قدرتمند، فرکانس های گسترده ای از 20 تا 20000 هرتز را با کیفیت بالا پخش می نماید.

طراحی زاویه دار هندزفری سامسونگ EO IC100BBEGU برای قرارگیری بهینه در گوش ها طراحی شده است و همراه با سرگوشی های سیلیکونی در سه سایز مختلف عرضه می گردد تا برای شما تجربه استفاده راحت را فراهم کند. دکمه های فیزیکی روی کابل نیز به شما امکان کنترل کامل بر روی پخش موسیقی و تماس ها را می دهد. بعلاوه، میکروفون داخلی با کیفیت HD از حذف نویز بهره می برد تا مکالمات شفاف و واضحی را فراهم کند. با هندزفری EO IC100BBEGU از صدای بی نقص و تجربه ای لذت بخش از گوش دادن به موسیقی و مکالمات لذت ببرید.

سخن پایانی

برای خرید هندزفری گزینه های زیادی وجود دارد. در این مقاله ما به معرفی برترین هندزفری بلوتوثی از برند سامسونگ پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. خواهشمندیم نظرها و پیشنهادهای خود را به وسیله کامنت با ما و سایر مخاطبان خبرنگاران مگ به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1403 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 694

به "راهنمای خرید برترین هندزفری سامسونگ؛ ایده آل و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین هندزفری سامسونگ؛ ایده آل و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید