فریبا: استقلال با پیروزی در دربی استارت قهرمانی را بزند، تیمِ مجیدی بد موقعی باخت

به گزارش ذهن خاکستری، بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که اگر استقلال میخواهد به قهرمانی لیگ برتر دست یابد، باید استارت آن را با پیروزی مقابل پرسپولیس در دربی بزند.

فریبا: استقلال با پیروزی در دربی استارت قهرمانی را بزند، تیمِ مجیدی بد موقعی باخت

بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال، گفت: پیش از این ملاقات گفته بودم سخت ترین بازی استقلال پس از بازی های لیگ قهرمانان آسیا بازی با ذوب آهن است. متأسفانه وقتی بازیکنان از بازی های آسیایی به مسابقات داخلی باز می گردند، انگیزه شان نصف می گردد. در آسیا همه دنبال ترانسفر و دیده شدن هستند، اما نمی دانم چرا در داخل انگیزه ندارند.

وی اضافه نمود: نبود بازیکنان تأثیرگذاری مثل وریا غفوری و فرشید اسماعیلی مشکل ایجاد و استقلال را تبدیل به یک تیم معمولی نموده بود. چیدمان تیم هم با کج سلیقگی اجرا شده بود. برای مثال مهدی قایدی نباید هیچ وقت وسط بازی کند. او باید در کناره ها حضور داشته باشد. بعضی از بازیکنان هم در حد و میزان های خودشان ظاهر نشدند. با این شرایط که روز خوب استقلال نبود، چند موقعیت به دست آمد که استفاده نکردند. گل هایی که استقلال دریافت کرد روی موقعیت های صد درصدی نبود. یکی از گل ها روی ارسال بود و دومی هم از اشتباهات فردی.

پیشکسوت باشگاه استقلال با ابراز ناراحتی از شکست این تیم توضیح داد: در شرایطی که سپاهان و پرسپولیس مساوی نموده بودند، استقلال فرصت خوبی برای نزدیک شدن به مدعیان داشت که این اتفاق نیفتاد. بد موقعی باختیم و امیدوارم این شکست برای دربی ترکش نداشته باشد. از اعضای کادر فنی می خواهیم هر چه سریع تر تیم را جمع و جور نمایند. البته صحبت های فرهاد مجیدی پس از بازی خوب بود و بدون اینکه بهانه خاصی بیاورد بار فشار را از روی دوش بازیکنان برداشت و مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

فریبا در خاتمه گفت: امیدوارم چیدمان تیم در دربی خوب باشد و بتوانند با یک بازی خوب و غیرتی برنده شوند. اگر قرار است استقلال قهرمان لیگ گردد، استارتش را باید از برد مقابل پرسپولیس در دربی بزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 155

به "فریبا: استقلال با پیروزی در دربی استارت قهرمانی را بزند، تیمِ مجیدی بد موقعی باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: استقلال با پیروزی در دربی استارت قهرمانی را بزند، تیمِ مجیدی بد موقعی باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید