چلسی قهرمان سوپرجام اروپا شد

به گزارش ذهن خاکستری، نبرد سوپرجام اروپا بین تیم های چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و ویارئال قهرمان لیگ اروپا در بلفاست ایرلندشمالی برگزار گردید که پس از تساوی یک - یک، چلسی پیروز به پیروزی 6 بر 5 در ضربات پنالتی شد و جام را برای دومین مرتبه به ویترین افتخاراتش اضافه کرد.

چلسی قهرمان سوپرجام اروپا شد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

نیمه نخست چلسی تیم برتر میدان بود و به یک گل هم رسید. پاس عالی هاورتس را دقیقه 27 زیاش تبدیل به گل کرد. البته ستاره مراکشی دقایقی بعد به علت مصدومیت بیرون رفت. در واپسین دقیقه این نیمه ضربه دیدنی آلبرتو مورنو به تیر دروازه چلسی برخورد کرد تا ویارئال با شکست به رختکن برود.

دقیقه 52 بار دیگر ویارئال تیر دروازه چلسی را به لرزه درآورد. اشتباه مندی باعث شد توپ به جرارد مورنو برسد و ضربه زمینی مهاجم زردها به تیر دروازه خورد. دقیقه 72 جرارد و ویارئال به آنچه استحقاقش را داشتند رسیدند. ضربه زیبای مورنو به گوشه دروازه مندی رفت و کار به تساوی کشیده شد. این نتیجه تا خاتمه 90 دقیقه پابرجا بود و کار به وقت های اضافه رسید.

در وقت های اضافه چلسی تیم برتر بود و هرچه کوشش کرد نتوانست تیرخلاص را بزند تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در این ضربات کپا که در آخرین دقیقه به جای مندی وارد زمین شده بود، خوش درخشید و تیمش را به جام رساند. بعد از این که هاورتس ضربه اول چلسی را هدر داد، آسپیلیکوئتا، آلونسو، مانت، جورجینیو، پولیشیچ و رودیگر ضربات شان را گل کردند. برای ویارئال جرارد، استوپینیان، گومس، رابا و فویت ضربات شان را گل کردند و ضربات ماندی و آلبیول را کپا گرفت.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 152

به "چلسی قهرمان سوپرجام اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی قهرمان سوپرجام اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید