افشاگری علیرضا بیرانوند از پیشنهاد به بازیکن استقلال

به گزارش ذهن خاکستری، محمدرضا خالدآبادی که سال گذشته در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر نمای درخشانی داشت و در 16 بازی لیگ برتر و دو ملاقات جام حذفی برای طرفدار تهران موثر کار کرد، در جابجایی تابستانی مورد توجه باشگاه های زیادی ازجمله استقلال و پرسپولیس قرار داشت که در نهایت به جمع آبی پوشان پیوست.

افشاگری علیرضا بیرانوند از پیشنهاد به بازیکن استقلال

یحیی گل محمدی با توجه به جدایی احمد گوهری درخواست داشت تا خالدآبادی به پرسپولیس برود، اما در سمت مقابل جواد نکونام نیز در پی جذب این گلر آینده دار بود تا خط دروازه تیمش را تقویت کند که در نهایت او راهی استقلال شد.

علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه بحث حضور خالدآبادی در پرسپولیس مطرح بود، اظهار کرد: خیلی با او صحبت کردم و گفتم ای کاش به پرسپولیس می آمدی. قبل از اینکه به استقلال برود، گفتم به پرسپولیس بیا و من کمکت می کنم.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس عنوان نمود: او در تیم امید ایران هم گلر اول است، ولی متاسفانه الان یک سری مسائل درباره خالدآبادی شنیده ام که ناراحت می شوم.

بیرانوند یادآور شد: خالدآبادی فصل قبل گلر با کیفیتی نشان داد و دروازه بان اول تیم امید ایران است. چند وقت دیگر هم مسابقات انتخابی المپیک را دارند و به نظرم برای آقای عنایتی هم دردسرساز است که بتواند از این گلر استفاده کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 666

به "افشاگری علیرضا بیرانوند از پیشنهاد به بازیکن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری علیرضا بیرانوند از پیشنهاد به بازیکن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید