دربی 98 تکلیف قهرمان لیگ برتر را معین می نماید

به گزارش ذهن خاکستری، تهران (پانا) - بازیکن سابق استقلال معتقد است شهرآورد روز پنج شنبه تکلیف قهرمان لیگ بیست و یکم را معین می نماید.

دربی 98 تکلیف قهرمان لیگ برتر را معین می نماید

احمد جمشیدیان در گفت وگو با پانا با اشاره به اختلاف امتیاز استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی گفت: دو هفته اخیر قبل از دربی خیلی اهمیت داشت. بازی استقلال روی کاغذ سخت تر بود. آنها با گل گهر و صنعت نفت بازی داشتند و پرسپولیسی ها امیدوار بودند، گل گهر با برد احتمالی اش ترمز استقلال را بکشد و خودشان بتوانند نفت آبادان و مسجدسلیمان را شکست بدهند. اما دقیقا برعکس رخ داد. پرسپولیس مقابل تیم منصوریان شکست غیرمنتظره ای داشت اما استقلال با اینکه موقعیت های زیادی به گل گهر داد اما در نهایت 3 امتیاز ارزشمندی گرفت که در هفته های پایانی اهمیتش معین می گردد. پرسپولیس با برترین صنعت نفت این فصل روبرو شد و روی اشتباه فردی گل خورد. هرچند بازی خیلی روان و هجومی انجام داد اما پیروز به کسب پیروزی نشد. تنها استقلال و سپاهان بردند. شما شک نکنید سپاهان با اینکه شانس قهرمانی اش خیلی کم است اما برای اعاده حیثیت هفته های به جای مانده را بازی می نماید. به خصوص اینکه با هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی دارد. این لیگ تک قطبی نیست و هفته های آینده مجذوب نماینده تر هم می گردد.

وی اضافه کرد: دربی روز پنج شنبه بدون شک یکی از حساس ترین بازی های این دو تیم خواهد بود. این بازی تکلیف قهرمانی را معین می نماید. اما استقلال دست بالا را در این بازی دارد چرا که اختلاف 6 امتیازی باعث شده با خیال راحت وارد میدان گردد. این پرسپولیس است که به برد احتیاج دارد و بدون شک اگر قهرمانی می خواهد باید بازی مستقیم با استقلال را ببرد. اما تیم صدرنشین با یک مساوی هم می تواند به نتیجه دلخواه برسد. اگر استقلال برنده گردد که کار را تمام می نماید اما اگر ببازد، خیلی کارش سخت تر می گردد و در ادامه باید دید چه واکنشی نشان خواهد داد. سپاهان، مس، فولاد، پیکان هم تیم هایی هستند که باید با استقلال بازی نمایند و می توانند سد راه استقلال شوند. اما همه چیز دست استقلال است و اگر بتوانند تک تک این بازی ها را پیروز شوند، بدون شک قهرمان خواهند شد. بدون شک این امتیازگیری استقلال در ادامه لیگ شکسته می گردد. سپاهان می خواهد شخصیتش را نشان دهد و پا پس نمی کشد به خصوص مقابل سرخابی ها

بازیکن اسبق استقلال توضیح داد: در این 22 هفته دیدیم استقلال اصلا بی محابا حمله ننموده است. سیستمش دفاع متمرکز، ضدحمله و ضربات ایستگاهی بوده است. بیشتر روی گل نخوردن و بعد استفاده از ضد حمله تمرکز نموده اند. تا اینجا لیگ یک بار هم اتفاق نیفتاده که استقلال از تیمی عقب بیفتد تا ببینیم واکنش این تیم بعد از خوردن گل چه خواهد بود. هنوز 8 هفته به جای مانده و 24 امتیاز واقعا زیاد و به راحتی قابل جبران است. خیلی از اتفاقات در ادامه لیگ رقم خواهد خورد و شک نکنید. فعلا این تیم از لحاظ فرایند حرکتی کمترین نوسان را داشته و با ثبات بوده اند

احمد جمشیدیان در واکنش به دست داشتن دست های خارج از فوتبال در حمایت از پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: اینها حرف های هواداری است که می خواهند کری بخوانند. من به مامان و باباها اعتقادی ندارم. با سپاهان 4 دوره قهرمان شدم. تیم هایی که پیروز نمی شوند این دلایل را برای خودشان ایجاد می نمایند. نباید فوتبال را وارد این فضاها کرد. باید به رقبا و کارشان احترام بگذاریم. اگر استقلال الان صدرنشین است، تیم خیلی خوبی دارد و عملکردش معین است. اگر پرسپولیس در 5 سال اخیر قهرمان شده، واقعا یکی از باکیفیت ترین تیم های ایران است. این تیم ها احتیاجی به این حرف ها ندارند. سپاهان هم کیفیت خوبی داشته و باید به همه این کوشش ها احترام بگذاریم. اگر تیممان اشتباه می نماید، نباید این اشتباهات را گردن دیگران بیندازیم. این حواشی منطقی نیست و نباید فضا را متشنج کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 469

به "دربی 98 تکلیف قهرمان لیگ برتر را معین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی 98 تکلیف قهرمان لیگ برتر را معین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید