اولین استوری بی حاشیه همسر مهدی قائدی !

به گزارش ذهن خاکستری، خبرنگاران: ستاره معصومی با انتشار عکسی متفاوت از مهدی قائدی با جمله ای خاص تولد همسرش را تبریک گفت.

اولین استوری بی حاشیه همسر مهدی قائدی !

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی است. ستاره معصومی در اینستاگرام معروفیت بسیاری دارد. ستاره معصومی بعد از ازدواج با مهدی به واسطه انتشار عکس و ویدئوهایی از زندگی روزمرشان در اینستاگرام خیلی زود معروف شد. ستاره معصومی با ثروت مهدی قائدی نیز فخر فروشی می نماید. ستاره معصومی تولد همسرش را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگاران، ستاره معصومی بلاگر مطرح و همسر مهدی قائدی فوتبالیست سرشناس در اینستاگرامش به سبکی متفاوت با انتشار عکس همسرش تولد او را تبریک گفت.

استخدام روانشناس برای جلوگیری از افسردگی مهدی قائدی

قرار است نمایندگان باشگاه استقلال پس از بازگشت این تیم از قطر به بوشهر بفرایند تا شرایط انتقال مهدی قائدی به تهران را معین نمایند.

مهدی قائدی که چند وقت پیش دچار سانحه رانندگی شدیدی شده و جراحی سنگینی را در ناحیه کبد پشت سر گذاشته بود، چند روزی است که در خانه پدری اش در بوشهر استراحت می نماید.

بخیه های این بازیکن برداشته شده، اما فیزیوتراپی او هنوز ادامه دارد. حال عمومی مهدی قائدی خوب است، اما تنها مشکل او در حال حاضر شرایط روحی اش است. بعد از فهمیدن موضوع درگذشت احمدرضا شاکر که همراه مهدی قائدی بود، وی دچار مسائل روحی شده است. خانواده قائدی می گویند که نمی توانند مهدی را تنها بگذارند، چون او هر وقت تنها می گردد، به خاطر فوت احمدرضا شاکر گریه می نماید.

عموی مهدی قائدی می گوید که خانواده قائدی می ترسند مهدی دچار افسردگی گردد و به همین دلیل روانشناس را برای او استخدام کردند. این روانشناس به آن ها اعلام نموده اجازه بدهند مهدی قائدی گاهی اوقات گریه کند، چون این کار مسئله ای برایش ایجاد نمی نماید.

اندازه پلاکت خون قائدی در چند وقت اخیر پایین آمده بود اما طبق پزشک معالج فرایند بهبودی او خوب است.

قرار است پس از بازگشت اعضای تیم استقلال از قطر، پندار توفیقی به همراه دکتر نوروزی راهی بوشهر شوند تا جلسه ای با پزشک جراح قائدی برگزار نمایند. اگر آن ها به جمع بندی برسند که انتقال قائدی به تهران مسئله ای ایجاد نمی نماید، این اتفاق رخ خواهد داد.

منبع: رکنا
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 310

به "اولین استوری بی حاشیه همسر مهدی قائدی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین استوری بی حاشیه همسر مهدی قائدی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید