این خودروی ژاپنی زیر 500 میلیون تومان قیمت دارد!، عکس

به گزارش ذهن خاکستری، گجت نیوز نوشت: نیسان دایز 2024 با تغییرات ظاهری نو و قیمت مناسب معرفی گردید. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو کوچک Nissan Dayz 2024 آشنا می شویم.

این خودروی ژاپنی زیر 500 میلیون تومان قیمت دارد!، عکس

شرکت نیسان از دایز 2024 پرده برداشت. خودرو کوچک دایز در نسخه تازه خود در بخش طراحی تغییراتی زیادی را تجربه نموده و اکنون مجذوب نماینده تر از قبل شده است. مشتریان در بازار ژاپن می توانند نیسان دایز 2024 را با قیمت کمتر از 10 هزار دلاری خریداری نمایند. این خودرو در ردیف خودروهای Kei واقع شده است که در ژاپن جزو خودروهای بسیار محبوب محسوب می شوند.

هرچند این خودروهای کوچک ویژه بازار ژاپن طراحی می شوند، اما با قیمت مناسب و ابعاد کوچک خود برای شهرهای شلوغ مانند تهران بسیار مناسب خواهند بود و می توانند آمار فروش بسیار بالایی را به ثبت برسانند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز قصد داریم شما را با مشخصات Nissan Dayz 2024 آشنا کنیم.

طراحی نیسان دایز 2024

نیسان دایز 2024 اکنون از طراحی ظاهری تازهی بهره می برد؛ به گونه ای که در نمای جلو شاهد یک جلوپنجره بازطراحی شده با طرح V موشون معروف نیسان هستیم. طراحی مدل های X و S نیز با این جلوپنجره به همراه چراغ های جلو تازه و سایر تغییرات اکنون نسبت به قبل مدرن تر شده است.

بعلاوه طراحان برای مدل وی استار این خودروی کوچک نیز از تریم کرومی و سپر عقب متفاوت استفاده کردندد. بعلاوه اکنون برای مدل های وی استار نیز رینگ های 14 اینچی ارائه می گردد.

طراحان برای کابین نیز تجهیزات و امکانات رفاهی بیشتری را در نظر گرفتند و اکنون بعضی از مدل های آن از تریم چرمی نیز بهره می برند. ارتقا فضاهای ذخیره ای و کاربردی کابین یکی دیگر از تغییرات این خودرو محسوب می گردد که طراحان یک نگهدارنده فنجان تازه را نیز در کابین تعبیه کردند. این خودرو اکنون از غربیلک فرمان گرم شونده نیز بهره می برد.

مشخصات فنی نیسان Dayz

نیسان دایز 2024 همچون قبل از موتور 3 سیلندر 660 سی سی تنفس طبیعی بهره می برد که برای نسخه پایه قدرتی برابر با 48 اسب بخار را به همراه دارد، اما در نسخه فول می تواند قدرتی برابر با 64 اسب بخار را فراوری کند. قدرت فراوری شده از هر دو مدل به وسیله گیربکس CVT به چرخ ها منتقل می گردد. ضمن اینکه امکان سفارش سیستم چهارچرخ محرک نیز فراهم شده است.

مشتریان در بازار ژاپن می توانند مدل پایه این خودرو را با قیمت 9 هزار و 600 دلار خریداری نمایند، اما قیمت نسخه فول وی استار جی توربو پرو پایولت ادیشن (G Turbo Pro Pilot Edition) آن به 14 هزار دلار می رسد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مهر 1402 بروزرسانی: 9 مهر 1402 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 681

به "این خودروی ژاپنی زیر 500 میلیون تومان قیمت دارد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی ژاپنی زیر 500 میلیون تومان قیمت دارد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید