برگزاری جشنواره کتاب سال معلم

به گزارش ذهن خاکستری، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی از برگزاری کتاب سال معلم به جای جشنواره معلمان مؤلف اطلاع داد.

برگزاری جشنواره کتاب سال معلم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، آقای حسن شربت دار گفت: در دومین سال از جشنواره معلمان مؤلف، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، قرار شد از این پس، نام این جشنواره به جشنواره کتاب سال معلم تغییر پیدا کند.

وی افزود: فرهنگیان مؤلف و نویسنده می توانند آثار خود را برای انتخاب کتاب سال معلم به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

آقای شربت دار با اشاره به این که دبیرخانه کشوری کتاب سال معلم در اداره کل شهرستان های تهران مستقر است، گفت: مراسم شروع به کار دبیرخانه کتاب سال معلم از ابتدای آذر در اداره کل شهرستان های تهران به صورت ملی کار خود را شروع خواهد نمود و آیین افتتاحیه این برنامه ارزشمند، همراه با آیین افتتاحیه سایر برنامه های کتاب محور وزارت آموزش و پرورش همانند جشنواره دانایی توانایی روز سی ام آبان برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی ادامه داد: فرهنگیان نویسنده و مؤلف می توانند کتاب هایی را که در سال 1400 تألیف نموده اند، تا پایان فروردین 1401به دبیرخانه کتاب سال معلم ارسال نمایند.

آقای شربت دار با بیان این که آیین اختتامیه جشنواره کتاب سال معلم و انتخاب کتاب سال معلم همزمان با روز قلم در چهاردهم تیر 1401برگزار می گردد، گفت: سامانه ثبت نام این جشنواره نیز به زودی به وسیله دبیرخانه کشوری آن فعال و در دسترس فرهنگیان علاقه مند قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 302

به "برگزاری جشنواره کتاب سال معلم" امتیاز دهید

2 کاربر به "برگزاری جشنواره کتاب سال معلم" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره کتاب سال معلم"

1 دیدگاه

بنفشه 4 بهمن 1400

درود و عرض ادب
آیا بخش تالیف درحوزه کودک و نوجوان نیز دراین جشنواره دیده شده یا نگاه به تالیفات دراین حوزه همان نگاه اتل متل توتوله سی سال پیش است؟

پاسخ به بنفشه
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید