بیانیه باشگاه نساجی در مورد داوری ها قبل از ملاقات با استقلال

به گزارش ذهن خاکستری، باشگاه نساجی در آستانه ملاقات با استقلال از فدراسیون فوتبال خواست روی داوری ها نظارت دقیق داشته باشد.

بیانیه باشگاه نساجی در مورد داوری ها قبل از ملاقات با استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران از ساعت 20:30 امروز دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

باشگاه نساجی ظهر امروز با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که اشتباهات داوران موجب شده امتیازات مهمی برای نساجی از دست برود و اظهار امیدواری کرد فشار طرفداران تیم ها باعث نقصان عملکرد داوران نگردد.

در متن این بیانیه آمده است: باشگاه نساجی مازندران همیشه سعی داشته تا از فضاسازی های رسانه ای به دور باشد و هیچکدام از ارکان محترم فدراسیون فوتبال را تحت فشار نگذارد. اما بالطبع مسئولیت در قبال طرفداران و مردم عزیز مازندران وظیفه سنگینی به دوش ما گذاشته است تا در این هیاهوی فعلی حقی از تیم محبوب مازندران ضایع نگردد.

در هفته های اخیر و طبق نظر کارشناسان اشتباهات داوران موجب شده امتیازات مهمی برای نساجی از دست برود و درخواست ما نظارت دقیق روی عملکرد آنان است؛ به خصوص که رقابت های جام حذفی را هم در پیش داریم و امیدواریم فشار طرفداران تیم ها باعث نقصان عملکرد داوران عزیز نگردد.

شاید اگر موشکافانه تر ببینیم باید عملکرد تیم داوری را دقیق ارزیابی کرد. از یاری داوران محترم و حتی داور چهارم که نقش اصلی و اساسی در برگزاری یک بازی شرافتمندانه را دارند.

و در انتها نباید هیچ تیمی حسرت اشتباهات احتمالی داور را بخورد. پس بگذاریم نتیجه در یک میدان شرافتمندانه بدون تاثیرات جانبی شکل بگیرد.

در انتها امیدواریم حضور یک باشگاه خصوصی مانند نساجی در سطح اول فوتبال ایران ارزشمند تلقی گردد و رفتارها به گونه ای نباشند که دلسردی برای سرمایه گذاران به وجود بیاید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 449

به "بیانیه باشگاه نساجی در مورد داوری ها قبل از ملاقات با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه باشگاه نساجی در مورد داوری ها قبل از ملاقات با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید