بیرانوند جانشین خود را در پرسپولیس انتخاب کرد!

به گزارش ذهن خاکستری، علیرضا بیرانوند در خلال مصاحبه خود در مرکز پزشکی ایفمارک راه چاره باشگاه برای دروازه بان دوم را تشریح کرد.

بیرانوند جانشین خود را در پرسپولیس انتخاب کرد!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، در حاشیه حضور اعضای تیم پرسپولیس در مرکز پزشکی ایفمارک، علیرضا بیرانوند، سنگربان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی، در یک گفتگوی کوتاه با خبرنگار صداوسیما، در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت که یکی از این موارد، به مربی دروازه بان های پرسپولیس، ننکا، مربوط می شد.

بیرانوند در جریان تعریف و تمجید خود از این مربی برزیلی، از برنامه باشگاه برای گلر دوم هم رونمایی کرد و از عزم کادر فنی پرسپولیس برای حضور دروازه بان های جوان حاضر در رده امید برای جانشینی خود اطلاع داد.

گزارشگراو ابتدا با تمجید از ننکا گفت: ننکا یک مربی کاملا حرفه ای است که باعث افتخارم است که برای دومین فصل می خواهم با او کار کنم. فصل قبل برای اولین بار با او سه گانه گرفتم. به نظرم یک مربی خیلی حرفه ای و کاربلدی است. به جوان ها هم خیلی بها می دهد. نسبت به مربیانی که من دیدم خیلی کار کردن با گلر دو را دوست ندارند، این طور نیست.

گزارشگردر ادامه او با صحبت از علاقه ننکا به کار با بازیکنان جوان گفت: به باشگاه هم گفتم چه من بودم چه نه، این مربی را نگه دارید می تواند گلرهای دیگری پرورش دهد برای باشگاه و تیم ملی. می دانید که پرسپولیس خیلی دنبال گلر زیر 23 سال بود من خیلی صحبت کردم با آقای ننکا که این بچه ها را که با او کار کردند، به آنها یاری کند که به تیم بیایند و یاری نمایند. ببینید اگر سال جاری علی بیرانوند نباشد یا کادر به آنها بازی دهد، آنها می درخشند. برخی ها می گویند پرسپولیس گلر دو ندارد. ما برترین دروازه بان ها را داریم. شاید اگر گلر زیر 23 بیاورند سهمیه پر نشود اما نگرانی هم ندارد چون گلرهایی که می بینم پتانسیل بالایی دارند و آقا یحیی هم می داند که چقدر خوب تمرین می نمایند. خودم هم به آنها یاری کردم و طرفداران بابت نداشتن گلر دو نگران نباشند.

به این ترتیب به نظر می رسد پرسپولیسی ها با استفاده از گلرهای جوان خود در صدد پر کردن جای خالی گوهری خواهند بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 659

به "بیرانوند جانشین خود را در پرسپولیس انتخاب کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند جانشین خود را در پرسپولیس انتخاب کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید