حسینی با ادامه این فرایند می تواند به تیم ملی فوتبال دعوت گردد

به گزارش ذهن خاکستری، منصور رشیدی در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد تساوی بدون گل استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی قابل قبولی را از دو تیم شاهد بودیم، هم استقلال و هم آلومینیوم موقعیت های خوبی داشتند که با آمادگی بالای دروازه بان ها گلی از خط دروازه ها نگذشت.

حسینی با ادامه این فرایند می تواند به تیم ملی فوتبال دعوت گردد

وی تاکید نمود: استقلال چند موقعیت خوب داشت که پورحمیدی که دو فصل پیش دروازه بان سوم استقلال بود توانست چند موقعیت آبی پوشان را مهار نموده و اجازه ندهد سه امتیاز به حساب استقلال واریز گردد.

پیشکسوت باشگاه استقلال اعلام کرد: سرمربیان دو تیم شناخت خوبی از بازیکنان داشتند. هر دو از همدیگر هم شناخت کافی داشتند و این باعث شد تا شاهد یک بازی تماشایی و پرحاشیه باشیم اما در سرانجام امتیازات تقسیم شد که متاسفانه این تساوی به درد هیچ یک از دو تیم نخورد.

منصور رشیدی در خصوص قضاوت پر سر و صدای سیدعلی داور این ملاقات هم گفت: در بازی های استقلال و پرسپولیس که برابر آلومینیوم اراک و گل گهر برگزار کردند اشتباهات داوری ضربه زیادی به استقلال و گل گهر زد. گل گهر یک پنالتی را به راحتی از دست داد با اینکه همه دیدند خطای بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه بود و یاری داور هم بر آن تاکید داشت اما داور برای گل گهر پنالتی نگرفت و نتیجه بازی با همین اتفاق چیز دیگری رقم خورد در بازی استقلال هم اشتباه فاحش یاری داور در خصوص گرفتن آفساید باعث شد آبی ها ضربه بدی از قضاوت داور داشته باشند. تیم داوری استقلال و آلومینیوم چندین اشتباه محرز داشت، نمی دانم چرا کمیته داوران به این مسائل ورود نمی کند، با توجه به اینکه به روزهای سرانجامی لیگ نزدیک می شویم کمیته داوران باید برای اینکه عملکردش زیر سوال نرود دقت بیشتری در چینش داوران داشته باشد. با اشتباهی که کادر داوری ملاقات استقلال و آلومینیوم انجام داد تا حدودی امیدهای استقلال برای قهرمانی از بین رفت.

وی در خصوص عملکرد حسین حسینی در ملاقات برابر آلومینیوم اراک گفت: حسینی در 4 بازی گذشته عملکرد خوبی داشته، او هم دروازه اش را بسته نگه داشت و چند توپی که موقعیت صددرصد گل بود را نجات داد. حسینی به روزهای اوجش بازگشته و امیدوارم همین فرایند را ادامه داده تا بتواند یک بار دیگر به تیم ملی دعوت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 117

به "حسینی با ادامه این فرایند می تواند به تیم ملی فوتبال دعوت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی با ادامه این فرایند می تواند به تیم ملی فوتبال دعوت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید