خبری که پدر طارمی لو داد ، سرمربی پورتو رو در روی استقلال در لیگ قهرمانان؟

به گزارش ذهن خاکستری، سرمربی پورتو فصل بد روی نیمکت این تیم نخواهد بود.

خبری که پدر طارمی لو داد ، سرمربی پورتو رو در روی استقلال در لیگ قهرمانان؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دیروز برخی از رسانه های پرتغالی خبر از حضور کونسیسائو در الهلال عربستان داده بودند و حالا گویا این موضوع به واقعیت نزدیک شده است. طارمی بعد از سرانجام لیگ پرتغال و کسب عنوان نایب قهرمانی با پورتو، به بوشهر بازگشت و تا زمان حضور در اردوی تیم ملی، تمرینات اختصاصی خود را در کنار پدرش و برخی از دوستانش پیگیری می نماید. او در مصاحبه با اطرافیانش اعلام نموده که کونسیسائو بعد از بازی آخر با پورتو، در رختکن با بازیکنان تیمش خداحافظی نموده و آنها را در آغوش گرفته است.

در حالی از الهلال عربستان به عنوان مشتری اصلی کونسیسائو یاد می گردد که این تیم برای چند بازی به جامانده در لیگ عربستان، ژوزه مورایس دیگر مربی پرتغالی را به خدمت گرفت ولی قصد ندارد قرارداد او را برای فصل بعد تمدید کند.

علیرضا طارمی پدر مهدی طارمی در مصاحبه با مهر، این خبر را اعلام و تاکید نمود که به گفته مهدی، کونسیسائو فصل بعد سرمربی پورتو نخواهد بود.

الهلال پیش از این هم موسی ماره گا مهاجم پورتو را به خدمت گرفته بود و شاید همین مسئله بر حضور کونسیسائو در تیم قهرمان لیگ عربستان صحه بگذارد.

همه این اتفاقات در حالی اتفاق افتاده است که امروز روزنامه رکورد پرتغال اظهار داشت باشگاه زنیت روسیه با دستمزد سالانه 6 میلیون یورو خواستار به خدمت دریافت کونسیسائو شده و این مربی به باشگاه روسی پاسخ منفی داده است چرا که میخواهد در سطح بالای اروپا مربیگری کند. طبق ادعای این روزنامه، اگر کونسیسائو بر این عقیده خود باقی بماند، حضور او در باشگاه الهلال منتفی است و باید شاهد حضورش در کشور دیگری باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 54

به "خبری که پدر طارمی لو داد ، سرمربی پورتو رو در روی استقلال در لیگ قهرمانان؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبری که پدر طارمی لو داد ، سرمربی پورتو رو در روی استقلال در لیگ قهرمانان؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید