رئیس مجلس لبنان: تسلیم اوضاع بلاتکلیف نخواهم شد

به گزارش ذهن خاکستری، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مجلس لبنان تاکید نمود که تسلیم اوضاع بلاتکلیف نخواهد شد و ابتکار عملش همچنان پابرجا است.

رئیس مجلس لبنان: تسلیم اوضاع بلاتکلیف نخواهم شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، نبیه بری در تبادل نظر با روزنامه الجمهوریه چاپ لبنان گفت، تسلیم این اوضاع بلاتکلیف نخواهد شد و ابتکار عملی که ارائه داده، همچنان پابرجا است و از آن عقب نشینی نخواهد کرد؛ زیرا فرصتی بی نظیر است و مانند آن تکرار نخواهد شد.

وی افزود، کوشش می نماید تمام موانعی که لبنان را در این شرایط فاجعه بار وخیم قرار داده و امکان گشایش را از بین برده است، پشت سر بگذارد.

رئیس مجلس لبنان توضیح داد، فقط کافی است به اوضاع کشور نگاهی بیندازند و ببینند مردم لبنان در چه لغزشگاهی گرفتار شده اند. آیا چنین می نمایند و صدای گرسنگی و درد مردم را می شنوند؟

طی چند روز گذشته در سایه ادامه کوشش های حزب الله و رئیس مجلس لبنان برای پایان بن بست سیاسی در این کشور، نبیه بری ابتکار جدیدی تحت عنوان تشکیل دولتی متخصص با حضور 24 وزیر و بدون اینکه هیچ یک از طرفین تشکیل دولت یعنی حریری و میشل عون (یک سوم معطل) را در اختیار داشته باشند مطرح نمود؛ حریری بلافاصله از این ابتکار نبیه بری استقبال کرد و بدین ترتیب روزنه های امیدی برای برون رفت از بحران سیاسی لبنان مشاهده شد.

اما بعد از آن حریری مجددا به سفر های خارجی خود ادامه داده و مشخص نیست آیا به تعهدات خود با رئیس مجلس عمل خواهدکرد یا همانند گذشته سعی دارد همچنان به اتلاف وقت ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 77

به "رئیس مجلس لبنان: تسلیم اوضاع بلاتکلیف نخواهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس لبنان: تسلیم اوضاع بلاتکلیف نخواهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید