راهنمای خرید برترین تلویزیون تا بیست میلیون تومان؛ ارزان و کاربردی

به گزارش ذهن خاکستری، تلویزیون یکی از ابزارهای مهم و ضروری در زندگی امروزه محسوب می گردد. تنوع قیمت و کیفیت در این محصول بسیار زیاد است و این موضوع، خریداران را دچار مشکل می نماید. اگر به دنیال خرید تلویزیون هستید، با این راهنمای خرید از خبرنگاران همراه باشید تا چند تلویزیون از لیست برترین تلویزیون های تا بیست میلیون آشنا شوید.

راهنمای خرید برترین تلویزیون تا بیست میلیون تومان؛ ارزان و کاربردی

برترین تلویزیون تا بیست میلیون: تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT795 سایز 43 اینچ

فهرست برترین تلویزیون تا بیست میلیون تومان را با تلویزیون LED هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT795، با سایز 43 اینچ شروع می کنیم. این محصول از برند پیشرو ایکس ویژن است که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و مواد با کیفیت ساخته شده و دارای تصویر بی نظیر و عملکرد فوق العاده است.

تلویزیون 43XT795 دارای صفحه نمایش LED با وضوح بالا و مقدار 43 اینچ است که تصاویری زنده و رنگارنگ را به شما ارائه می دهد. این تلویزیون با قابلیت های مجذوب کننده مانند اتصال به اینترنت و دسترسی به برنامه های محبوب تلویزیونی تجربه ای منحصر به فرد از تماشا را برای شما به ارمغان می آورد. طراحی شیک و زیبای این تلویزیون باعث شده تا این دستگاه به راحتی در هر دکوراسیونی جای گیرد و با ورودی های HDMI و USB، امکان اتصال به انواع دستگاه ها را داشته باشد. تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT795 با کیفیت ساخت بالا و عملکرد بی نظیر، انتخابی ایده آل برای تماشای تلویزیون و استفاده از اینترنت در خانه است.

تلویزیون ال ای دی دوو مدل DLE-32MH1500 سایز 32 اینچ

یکی دیگر از برترین تلویزیون های تا بیست میلیون موجود در بازار، تلویزیون LED دوو مدل DLE-32MH1500، با سایز 32 اینچ است که با مقدار مناسب خود می تواند گزینه ای ایده آل برای اتاق ها و سالن های کوچک باشد. این تلویزیون با پنل IPS و نرخ تازه سازی 60 هرتز، تصاویری شفاف و روان را برای خریداران به ارمغان می آورد. تلویزیون مذکور با دارا بودن ورودی آنتن (RF)، خروجی هدفون، خروجی صدای دیجیتال و قابلیت اتصال MHL، تمامی انتظاراتی که از یک تلویزیون دارید را رفع می نماید.

از دیگر ویژگی های برجسته این دستگاه، می توان به گیرنده دیجیتال، راهنمای الکترونیکی برنامه ها و قابلیت ضبط برنامه اشاره نمود. بعلاوه داشتن ویژگی هایی مانند ماشین زمان، قفل کودک و خاموش شدن اتوماتیک، این تلویزیون را به یک همراه کامل برای خانواده های با فرزند کوچک تبدیل نموده است.

وجود دو پورت HDMI و یک عدد USB 2.0 امکان اتصال دستگاه های مختلف را به این تلویزیون فراهم می نماید. مصرف برق این تلویزیون در حالت روشن تنها 35 وات است و مصرف سالیانه آن به 51.1 کیلووات ساعت می رسد، که این موضوع آن را به یک انتخاب مالی و بهینه تبدیل می نماید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK400D سایز 43 اینچ

تلویزیون LED هوشمند اسنوا مدل SSD-43SK400D با سایز 43 اینچ، یک انتخاب بی نظیر برای یک تجربه بصری با کیفیت است. این تلویزیون که در فهرست برترین تلویزیون ها تا بیست میلیون تومان نیز قراردارد، با وضوح تصویر Full HD، تصاویری با جزئیات دقیق و زنده را برای کاربران به نمایش می گذارد. سیستم عامل Android 9.0 این تلویزیون، امکان اتصال آسان به اینترنت و دسترسی به طیف وسیعی از برنامه های محبوب را فراهم می نماید.

تلویزیون SSD-43SK400D با دارا بودن 2 پورت HDMI و 2 پورت USB، اتصال آسان به دستگاه های مختلف نظیر کامپیوتر، DVD، کنسول بازی و گوشی همراه را ممکن می سازد. تکنولوژی Dolby Audio در این تلویزیون، صدای با کیفیتی با توان خروجی 20 وات ارائه می دهد که تجربه تماشا را بیش از پیش لذت بخش می نماید. در نهایت اگر علاقمند به دکوراسیون مجذوب کننده برای خانه خود هستید، بهتر است این گزینه را مد نظر قرار دهید زیرا طراحی شیک و مجذوب کننده به کار رفته در این تلویزیون با هر دکوراسیونی هم خوانی دارد و بر زیبایی منزل شما می افزاید.

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA32T4600TH سایز 32 اینچ

تلویزیون ها به یکی از اعضای ضروری هر خانواده، سازمان و آکادمی تبدیل شده اند و می توان گفت که به عنوان محبوب ترین ابزار تفریح و رصد رسانه در دنیا شناخته می شوند. تلویزیون LED سام الکترونیک مدل UA32T4600TH با سایز 32 اینچ یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که با ابعاد مناسب خود، انتخابی ایده آل برای مغازه ها، فروشگاه ها و اتاق های کوچک به شمار می آید.

تلویزیون مذکور با داشتن پورت های ورودی مختلف، امکان اتصال به انواع دستگاه های دیگر را برای کاربران فراهم می نماید. کیفیت ساخت بالا یکی از ویژگی های برجسته این مدل است که باعث شده این تلویزیون در فهرست برترین تلویزیون تا بیست میلیون قرار گیرد. به طور کلی، تلویزیون سام الکترونیک مدل UA32T4600TH با قیمتی مقرون به صرفه، گزینه ای عالی برای افرادی است که در پی خرید تلویزیون هستند.

برترین تلویزیون تا بیست میلیون: تلویزیون ال ای دی بست مدل 32BN3080KM سایز 32 اینچ

به سراغ یکی دیگر از برترین تلویزیون های تا بیست میلیون تومان موجود در بازار برویم. استانداردهای امروزی برای خرید تلویزیون نسبت به دهه های گذشته تغییرات چشمگیری داشته اند. در حال حاضر کیفیت پنل، وضوح تصویر بالا، طراحی زیبا و تعداد درگاه ها از جمله معیارهایی هستند که خریداران در انتخاب یک تلویزیون مدنظر قرار می دهند. یکی از برترین تلویزیون های حال حاضر بازار که تمام این موارد را پوشش می دهد، تلویزیون ال ای دی بست مدل 32BN3080KM سایز 32 اینچ است.

این تلویزیون 32 اینچی که یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت است با بهره مندی از گیرنده دیجیتال داخلی و وضوح تصویر HD با رزولوشن 1366 در 768 است توانسته به گزینه ای مناسب برای اتاق ها و خانه های کوچک تبدیل گردد.

بعلاوه، وجود دو درگاه HDMI و یک درگاه USB امکانات گسترده ای برای اتصال دستگاه های مختلف فراهم می نماید. تلویزیون بست مدل 32BN3080KM با ترکیبی از کیفیت، کارایی و طراحی مجذوب کننده، انتخابی عالی برای کسانی است که در پی یک تلویزیون با ارزش و به روز هستند. برای خرید تلویزیون بست مدل 32BN3080KM از لینک زیر بهره ببرید.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-43RH416N سایز 43 اینچ

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-43RH416N را می توان از محبوب ترین محصولات این برند دانست. با در نظر گرفتن قیمت و امکانات، محصول مذکور از ارزش خرید بالایی نیز برخوردار است. این تلویزیون از فهرست برترین تلویزیون های تا بیست میلیون تومان، با مقدار 43 اینچی خود، به انتخابی ایده آل برای سالن های مختلف تبدیل شده است.

پنل IPS با وضوح Full HD یکی دیگر از ویژگی های برجسته این تلویزیون محسوب می گردد که کیفیت و عمق رنگ تصاویر را به طور چشمگیری افزایش می دهد. از دیگر ویژگی های قابل توجه این تلویزیون می توان به زاویه دید گسترده و فناوری کاهش نویز تصویر اشاره نمود. بعلاوه، با وجود گیرنده دیجیتال داخلی، دیگر احتیاجی به خرید دستگاه مجزا برای دریافت شبکه های دیجیتالی نخواهید داشت.

تلویزیون ال ای دی هوشمند هیمالیا مدل HM-32SD سایز 32 اینچ

تلویزیون هوشمند LED مدل HM-32SD از برند هیمالیا، با ابعاد 32 اینچ، تجربه ای متفاوت از تماشای تلویزیون را برای شما ایجاد می نماید. کیفیت تصویر HD این مورد از فهرست برترین تلویزیون های تا بیست میلیون تومان، وضوح و کیفیت بی نظیری دارد و پشتیبانی از پنل VA با کیفیت A به شما نوید تماشا تصاویری باکیفیت و عمق رنگ مجذوب کننده می دهد.

پورت USB به کار رفته در این محصول، به شما اجازه می دهد تا فلش مموری یا هارد دیسک خود را به راحتی به آن متصل کنید و از فایل های موجود به راحتی بهره ببرید. بعلاوه، استفاده از دو پورت HDMI، باعث شده تا اتصال به دستگاه های صوتی و تصویری دیگر به سادگی امکان پذیر باشد. یکی دیگر از ویژگی های مجذوب کننده این تلویزیون، قابلیت اتصال به اینترنت است که به شما یاری می نماید برنامه های محبوب، ویدئوها و موزیک های آنلاین را به راحتی ببینید. در نهایت بهره مندی از سیستم عامل Android 9، امکانات مجذوب کنندهی را برای شما ایجاد می نماید.

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ754N سایز 50 اینچ

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RQ754N یکی از محصولات برجسته و با کیفیت بازار تلویزیون های هوشمند است که با صفحه نمایش 50 اینچی خود، تجربه ای بی نظیر از تماشای تلویزیون را برای شما فراهم می نماید. طراحی مدرن و ظریف این تلویزیون با ظاهر شیک و چشم نواز، نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. قاب باریک و پایه های زیبا، امکان چیدمان و و دکوراسیون آسان آن را در منزل فراهم می سازد.

از نظر کیفیت تصویر، این تلویزیون عملکرد فوق العاده ای دارد. بهره گیری از فناوری QLED باعث شده تا، تصاویری بسیار واقعی، زنده و با جزئیات بالا برای مخاطبین به نمایش گذاشته گردد. علاوه بر آن، پشتیبانی از استانداردهای HDR10 و Dolby Vision باعث بهبود چشمگیر کنتراست، روشنایی و رنگ بندی تصاویر می گردد و به این ترتیب تجربه ای نو و چشم نواز برای شما خریدار محترم ایجاد می گردد.

امکانات هوشمند این تلویزیون نیز بسیار متنوع و قدرتمند هستند. سیستم عامل اندروید 11، پردازنده چهار هسته ای، قابلیت کنترل صوتی، اشتراک گذاری محتوا به وسیله Screen Mirror و دسترسی به دستیار صوتی گوگل، باعث شده تا این تلویزیون، تبدیل به گزینه ای بی نظیر برای افراد مختلف گردد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XC735 سایز 43 اینچ

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XC735 یک انتخاب عالی برای محیط های کوچک، اتاق ها و محل کار است. این تلویزیون با ابعاد 43 اینچ، کیفیت تصویر Full HD و پنل IPS، تجربه ای بی نظیر از تماشای تلویزیون را به ارمغان می آورد. سیستم عامل اندروید 11 به شما این امکان را می دهد که به اینترنت متصل شوید و از برنامه های مختلف بهره ببرید. علاوه بر آن قابلیت WIFI Screen Mirror، به شما یاری می نماید تا به راحتی محتوای سایر دستگاه های خود را بر روی صفحه نمایش 43 اینچی تماشا کنید و از مرور خاطرات خانوادگی لذت ببرید. پنل IPS این تلویزیون، رنگ ها را با دقت و واقع گرایی بالا نمایش می دهد و از انعکاس نور محیط جلوگیری می نماید، بنابراین می توانید بدون نگرانی در هر جایی از خانه از آن بهره ببرید، بعلاوه کیفیت تصویر Full HD وضوح و شفافیت بالایی را برای شما فراهم می نماید.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XC735 دارای دو درگاه USB و دو درگاه HDMI است در نتیجه شما می توانید به راحتی انواع دستگاه ها را به آن متصل کنید. بعلاوه این مدل از تلویزیون های سری 7 ایکس ویژن، با پشتیبانی از اتصال بلوتوثی برای ساندبار و اسپیکر لذت شنیدن صدای با کیفیت را برای شما ایجاد می نماید. با تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XC735، می توانید به سرویس های پخش آنلاین فیلم و سریال، بازی های اینترنتی، شبکه های اجتماعی و وب گردی دسترسی داشته باشید و تجربه ای کامل از یک تلویزیون هوشمند مدرن را تجربه کنید. برای خرید تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XC735 می توانید از لینک زیر بهره ببرید.

برترین تلویزیون تا بیست میلیون :تلویزیون ال ای دی بست مدل 43BN100 سایز 43 اینچ

تلویزیون LED بست مدل 43BN100 با مقدار 43 اینچ، یک گزینه عالی و ارزان برای خانه ها و سالن های کوچک و بعلاوه مناسب برای افرادی است که احتیاج به تلویزیون هوشمند ندارند. این تلویزیون با ارائه تصاویر با کیفیت Full HD و استاندارد صوتی دالبی، تجربه تماشای مطلوبی را فراهم می نماید. و به همین جهت این محصول را در فهرست برترین تلویزیون تا بیست میلیون آورده ایم.

این تلویزیون قابلیت نصب روی پایه یا دیوار را نیز دارد، بعلاوه با مصرف برق با رتبه انرژی A+، به صرفه جویی در هزینه های برق یاری شایان توجهی می نماید. ابعاد تلویزیون بدون پایه 566x73x969 میلی متر است و با نصب پایه به 618x235x969 میلی متر می رسد. طراحی تخت آن باعث می گردد که نصب روی دیوار به راحتی امکان پذیر باشد و ابعاد جمع وجور آن برای فضاهای کوچک ایده آل است.

این تلویزیون با لبه های باریک، ظاهری زیبا و مدرن به محیط منزل یا سالن شما می بخشد و نصب آسان آن بر روی دیوار، فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. با انتخاب تلویزیون 43BN100، می توانید از تصاویر با کیفیت بالا و صدای واضح لذت ببرید، بدون اینکه نگران کمبود فضا یا هزینه های بالای برق باشید.

برترین تلویزیون تا بیست میلیون: تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-D32E414N سایز 32 اینچ

تلویزیون LED نکسار مدل NTV-D32E414N با مقدار 32 اینچ و صفحه نمایش تخت، انتخابی ایده آل برای خانه و محیط های تجاری است. این تلویزیون با بهره گیری از فناوری پیشرفته LED، تصاویری با رنگ های زنده، کنتراست بی نظیر و روشنایی بالا به نمایش می گذارد که کیفیت بصری فوق العاده ای را برای کاربران ایجاد می نماید. رزولوشن HD به کار رفته در این محصول، تصاویر را با جزئیات دقیق و وضوح بالا ارائه می دهد و به این ترتیب تجربه تماشای شما را به سطح نوی می برد. خرید تلویزیون نکسار با توجه به تمام مزایای آن حرکتی هوشمندانه محسوب می گردد. دو درگاه HDMI این تلویزیون امکان اتصال انواع دستگاه ها از جمله کنسول های بازی، DVD پلیرها و دستگاه های دیجیتال را فراهم می نماید و به این ترتیب دسترسی بهتری به محتوای مختلف خواهید داشت.

علاوه بر این، با استفاده از درگاه USB، می توانید فایل های موزیک، ویدئو و عکس های خود را مستقیماً از حافظه USB به تلویزیون منتقل نموده و پخش کنید. به طورکلی، تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-D32E414N با طراحی زیبا و ویژگی های برتر، تجربه تماشای بی نظیری را فراهم می نماید. این تلویزیون برای تماشای برنامه های تلویزیونی، فیلم و بازی های ویدئویی در هر محیطی یک انتخاب عالی است و با کیفیت تصویری فوق العاده، کاربران را شگفت زده می نماید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-55SK610UD سایز 55 اینچ

تلویزیون مدل SSD-55SK610UD از برند اسنوا، محصولی نو و مدرن است. این تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید نسخه 9، امکانات متنوعی را برای کاربران فراهم می نماید. خرید تلویزیون اسنوا با توجه به امکات متعدد و مجذوب کنندهی که برای آن در نظر گرفته می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

تلویزیون SSD-55SK610UD مجهز به نمایشگری با پنل IPS و کیفیت تصویر 4K است که تجربه تماشایی بی نظیری را ارائه می دهد. دو درگاه USB این تلویزیون امکان اجرای فایل های صوتی و تصویری به وسیله حافظه های جانبی و بعلاوه ذخیره برنامه های تلویزیونی را برای کاربران فراهم می نماید. بعلاوه، سه درگاه HDMI برای این تلویزیون در نظر گرفته شده که اتصال دستگاه های مختلف را بسیار آسان می نماید.

سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون با توان خروجی کلی 30 وات، صدایی قدرتمند و واضح را به ارمغان می آورد. گیرنده دیجیتال داخلی این تلویزیون، شما را از خرید دستگاه جداگانه برای تماشای شبکه های HD بی احتیاج می سازد. از دیگر امکانات بی نظیر این تلویزیون می توان به شبکه بی سیم Wi-Fi، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی (PVR)، راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG)، اتصال به گوشی همراه (MHL) و ارتباط بدون سیم DLNA اشاره نمود. به طور کلی، تلویزیون مدل SSD-55SK610UD با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته، تجربه تماشای بی نظیری را فراهم می نماید و انتخابی عالی برای هر خانواده ای است.

برترین تلویزیون تا بیست میلیون، سخن پایانی

در این مقاله به معرفی برترین تلویزیون تا بیست میلیون تومان پرداختیم. کوشش کردیم قیمت و امکانات مختلف را در نظر بگیریم و محصولات متنوع از برندهای مختلف را معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. حال خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را به وسیله کامنت با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

منبع: خبرنگاران مگ

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 خرداد 1403 بروزرسانی: 14 خرداد 1403 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 698

به "راهنمای خرید برترین تلویزیون تا بیست میلیون تومان؛ ارزان و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین تلویزیون تا بیست میلیون تومان؛ ارزان و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید