رشیدی: مردم در قرن 21 در پی زندگی در مریخ هستند، فدراسیون فوتبال دنبال جادوگر!

به گزارش ذهن خاکستری، پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال تأکید کرد که هیئت رئیسه به مسائل اشراف دارد و حتماً چیزی دیده که دنبال عزل رئیس فدراسیون فوتبال است.

رشیدی: مردم در قرن 21 در پی زندگی در مریخ هستند، فدراسیون فوتبال دنبال جادوگر!

منصور رشیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اقدام هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل موقت شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، گفت: اعضای هیئت رئیسه به کارها اشراف دارند و بهتر می دانند آیا عزیزی خادم کارهایی که باید برای فوتبال ایران انجام می داد، را انجام داده یا نه. ما اطلاعات دقیقی نداریم که بخواهیم وارد بحث شویم. تنها یک مسئله عجیب در این بین وجود دارد و آن هم شایعات مربوط به ارتباط فدراسیون با جادوگری است، چیزی که چند سال پیش در فوتبال ایران مُد بود. در قرن 21، مردم دنبال زندگی در مریخ هستند اما اینجا و در فدراسیون هنوز عده ای دنبال جادو و دعانویس.

وی افزود: هیئت رئیسه به کارهای فدراسیون اشراف دارد و حتما چیزی می داند که دنبال برکناری رئیس فدراسیون فوتبال است ولی باید شفاف سازی کنند که علت درخواست برای عزل رئیس فدراسیون فوتبال چیست. در این بین یکی از اعضای هیئت رئیسه محروم شده، در صورتی که این ماجرا به باشگاه سایپا بازمی گشت.

پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم در لیگ برتر در آستانه بازی با تراکتور تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: استقلال پیروز می شود ولی فرایند تیم ناامیدکننده است. یک ماه پیش که بازیکنان کرونا گرفتند، همان موقع گفتم این بازیکنان از شرایط آرمانی دور می شوند و به مشکل می خورند. استقلال در سه بازی اخیر نمایش خوبی نداشته است. درست است که بازی ها را برده اند ولی امیدوار کننده نبوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 400

به "رشیدی: مردم در قرن 21 در پی زندگی در مریخ هستند، فدراسیون فوتبال دنبال جادوگر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشیدی: مردم در قرن 21 در پی زندگی در مریخ هستند، فدراسیون فوتبال دنبال جادوگر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید