زوج ترسناک علیه استقلال و پرسپولیس تشکیل شد! ، ستاره های گران قیمت نیمکت نشین می شوند

به گزارش ذهن خاکستری، منابع غیر رسمی از حضور ستاره فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور در اصفهان خبر می دهند.

زوج ترسناک علیه استقلال و پرسپولیس تشکیل شد! ، ستاره های گران قیمت نیمکت نشین می شوند

به گزارش خبرنگاران آنلاین، رضا اسدی هم به سپاهان ملحق شد و یکی دیگر از انتقال های بزرگ این تابستان رقم خورد؛ انتقالی که زیر سایه حواشی و اخبار مربوط به بیرانوند تا حدود زیادی گم شد اما نقش اسدی در فصل گذشته و تأثیری که احتمالا سال جاری بر بازی سپاهانی ها خواهد گذاشت قابل انکار نیست. خرید رضا اسدی از تراکتور آن هم با رقم بسیار بالایی که در رسانه های غیررسمی اعلام شده، احتمالا بزرگ ترین نقل وانتقال این پنجره تابستانی تا امروز بوده است.

اسدی بعد از فصل ناپیروزی که در پرسپولیس گذراند، سال گذشته به تراکتور پیوست و در این تیم تبدیل به یکی از برترین بازیکنان لیگ بیست ودوم شد. پاکو خمز این بازیکن را از خط میانی به خط حمله منتقل کرد و او تازه بعد از سال ها در این پست تازه شکوفا شد.

اسدی در خط حمله آن قدر خوب جا افتاد که حتی تا آستانه آقای گلی در لیگ برتر هم پیش رفت. این بازیکن فصل گذشته در 28بازی برای تراکتور به میدان رفت؛ 26بازی به عنوان یار اصلی و 2بار به عنوان بازیکن جانشین، 15بار به عنوان مهاجم و 11بار به عنوان بازیکن خط میانی. مجموع دقایق بازی اسدی در این 28بازی 2308دقیقه بوده و او طی این دقایق به آمار 11گل و 2پاس گل رسیده است.

این بازیکن به طور میانگین در هر بازی 2.6شوت و 1.3پاس کلیدی داشته که آمار بسیار خوبی برای یک مهاجم محسوب می گردد. ضمن اینکه با استفاده از قد و قامت مناسبش در هر بازی 4.1نبرد هوایی پیروز به ثبت رسانده و یکی از برترین ها در این بخش بوده است. میانگین نمرات فصل گذشته رضا اسدی در سایت متریکا 7.44 بوده که او را به عنوان چهارمین بازیکن برتر فصل گذشته معرفی می نماید. در جدول نمرات متریکا فقط 3بازیکن (شهریار مغانلو، مهدی قائدی و مهدی ترابی) در فصل گذشته نمره ای بالاتر از اسدی گرفته اند و جالب است که صدرنشین این جدول (مغانلو) حالا با اسدی هم باشگاهی و هم پستی است.

برترین امتیاز اسدی در فصل گذشته در بازی با ذوب آهن به دست آمد که او هر 3گل تیمش را زد و با این هت تریک نمره کامل 10از 10را دریافت کرد. او در بازی رفت و برگشت با نفت آبادان هم به ترتیب نمره 8.05و 9.37 گرفت که برترین نمراتش بعد از آن نمره 10 محسوب می شوند. جالب اینکه در شکست سپاهان مقابل تراکتور که نقش مهمی در قهرمان نشدن سپاهانی ها داشت، گل تراکتور را همین رضا اسدی زد و چهارمین نمره خوب فصل گذشته اش را در همان بازی دریافت کرد. همه اینها در حالی بود که یک فصل قبل تر، رضا اسدی در ترکیب پرسپولیس شرایط بدی داشت و میانگین نمراتش در طول فصل از 6.35 فراتر نرفت.

رتبه اسدی در بین تمامی بازیکنان آن فصل، رتبه نازل 237 بود که اسدی در فصل گذشته با 233 پله صعود این رتبه را به 4 رساند. او از امروز در تمرینات سپاهان حاضر می گردد و باید دید با این انتقال، شهریار مغانلو آقای گل فصل گذشته همچنان در سپاهان خواهد ماند یا خیر.

حمله به مهاجمان

در شرایطی که شایعات زیادی مبنی بر پیوستن رضا اسدی به استقلال و پرسپولیس به گوش می رسید، نهایتا این بازیکن هم در تور طلایی پوشان اصفهانی افتاد و سپاهانی شد. اسدی چهارمین خرید سپاهان برای لیگ بیست وسوم به شمار می آید. غیراز پیغام نیازمند که بعد از حضور قرضی در سپاهان حالا به عنوان بازیکن قطعی در این تیم حضور دارد، 3 خرید دیگر سپاهانی ها در خط حمله رخ داده است.

زردها قبل از اسدی، با کاوه رضایی و رضا شکاری به توافق رسیدند تا همه این بازیکنان به شهریار مغانلو در خط حمله اضافه شوند و ترافیک شدیدی در این منطقه به چشم بخورد. البته تا 2 فصل پیش پست اصلی رضا اسدی هافبک دفاعی بود، اما پاکو خمز در تراکتور او را به خط حمله برد و قابلیت های فنی تازه این بازیکن آشکار شد.

او حالا به عنوان دومین گلزن برتر فصل گذشته به سپاهان منتقل شده و بسیار بعید است که ژوزه مورایس قصد استفاده از این بازیکن در پستی غیراز مهاجم را داشته باشد. به این ترتیب فصل آینده رقابت سختی در خط حمله طلایی پوشان وجود خواهد داشت و قطعا باید شاهد نیمکت نشینی بعضی بازیکنان گران قیمت این تیم باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 تیر 1402 بروزرسانی: 14 تیر 1402 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 652

به "زوج ترسناک علیه استقلال و پرسپولیس تشکیل شد! ، ستاره های گران قیمت نیمکت نشین می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوج ترسناک علیه استقلال و پرسپولیس تشکیل شد! ، ستاره های گران قیمت نیمکت نشین می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید