سامسونگ گلکسی A73 شاید دوربین 108 مگاپیکسلی داشته باشد

به گزارش ذهن خاکستری، گلکسی S20 اولترا همراه با دوربین 108 مگاپیکسلی راهی بازار شد و سامسونگ برای دوربین نسل بعدی این گوشی هم از سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده کرد. اما حالا به نظر می رسد حدقال یکی از گوشی های میان رده سامسونگ هم این دوربین را دریافت خواهد کرد. سایت کره ای The Elec گزارش داده که گلکسی A73 همراه با دوربین 108 مگاپیکسلی به دست کاربران می رسد.

سامسونگ گلکسی A73 شاید دوربین 108 مگاپیکسلی داشته باشد

گفته می شود این دوربین از لرزشگیر اپتیکال برخوردار است و در همین زمینه می توانیم به گزارشی اشاره کنیم که در آن آمده در سال 2022 لرزشگیر اپتیکال به گوشی های سری گلکسی A راه پیدا می کند. هیچ تضمینی برای راه یابی همان دوربین اصلی مدل های اولترا گوشی های سری گلکسی S به گوشی A73 وجود ندارد. در هر صورت در مقایسه با دوربین 64 مگاپیکسلی گلکسی A72، کاربران با سنسور مبتنی بر رزولوشن بسیار بالاتری روبرو خواهند شد.

سنسورهای 108 مگاپیکسلی هنگام عکاسی در محیط های روشن عکس های دارای جزئیات بسیار بیشتری را ثبت می کنند که البته این عکس ها حجم بالایی دارند. این سنسورها همچنین نسبت به نمونه های 48 و 50 مگاپیکسلی از پیکسل های کوچک تری تشکیل شده اند اما سامسونگ برای غلبه بر این مشکل از ترکیب 4 در یک و 9 در یک پیکسل ها استفاده می کند تا در محیط های کم نور عکس های بهتری ثبت شود.

یکی دیگر از عوارض جانبی سنسورهای 108 مگاپیکسلی این است که در صورت استفاده از رزولوشن کامل، پردازش تصاویر طی زمان طولانی تری انجام می شود. به نام مثال، کاربران مدل اگزینوس گلکسی نوت 20 اولترا در صورت ثبت عکس های 108 مگاپیکسلی برای پردازش آن باید حدود 2 ثانیه صبر می کردند. این تاخیر برای گوشی های میان رده که چیپست قدرتمندی ندارند، مشکل مهمی محسوب نمی شود. اما در هر صورت امیدواریم سامسونگ برای گلکسی A73 از تراشه قدرتمندی استفاده کند.

روی هم رفته به نظر می رسد در سال 2022 جذابیت گوشی های سری گلکسی A دوچندان خواهد شد و باید ببینیم آیا کاربران هم از این ویژگی های تازه استقبال خواهند کرد یا نه.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: greymind.ir شناسه مطلب: 193

به "سامسونگ گلکسی A73 شاید دوربین 108 مگاپیکسلی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی A73 شاید دوربین 108 مگاپیکسلی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید